Luka Rijeka dobila suglasnost za dokapitalizaciju od 300 milijuna kuna

 Foto: Lukarijeka.hr

KRAJEM studenog 2013. godine Nadzorni odbor Luke Rijeka d.d. prihvatio je prijedlog dokapitalizacije tvrtke.

Na predloženi model dokapitalizacije dobivena je suglasnost Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture i Državnog ureda za upravljanje državnom imovinom (DUUDI), te se krenulo u proces izborom banke savjetnika u postupku dokapitalizacije, objavljeno je iz Luke Rijeka.
 
Ciljani iznos dokapitalizacije iznosi oko 300 milijuna kuna, a unutar samog procesa, nakon dubinskog snimanja, razvoja poslovnih planova i procjene vrijednosti utvrdit će se realna vrijednost, te u skladu s tim i konačno modelirati dokapitalizacija.
 
Novac za razvoj projekta Škrljevo
 
Dokapitalizacija Društva je vezana za investicije u primarni i strateški projekt Škrljevo koji obuhvaća razvoj pozadinskog terminala Škrljevo u suvremeno uređen i opremljen lučki terminal na površini od preko 400.000 metara kvadratnih vlastitog područja. Prema projektnom planu i planu financiranja u Projekt Škrljevo i nabavku mehanizacije biti će investirano više od 50 milijuna eura.
 
Izdavanje građevinske dozvole očekuje se u trećem kvartalu 2014. godine, a prema planiranoj dinamici i proces dokapitalizacije biti će realiziran u drugoj polovici 2014. godine. O točnom strukturiranju modela dokapitalizacije konačna odluka donosit će se tijekom procesa dokapitalizacije, a intencija je u vlasničku strukturu Luke Rijeka d.d. privući institucionalne ulagače.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
 
Iskorištavanje strateškog geografskog položaja
 
Ulazak Hrvatske u EU aktualizirao je povijesno tržište Luke Rijeka, ulaganja vrijedna milijarde eura kojima HŽ Infrastruktura obnavlja postojeću i gradi nove pruge na "Mediteranskom" TEN-T koridoru (Rijeka-Zagreb-Budimpešta), velika ulaganja koja su završena na kontejnerskom terminalu Brajdica i početak gradnje drugog kontejnerskog terminala u realizaciji Lučke uprave Rijeka koji će uskoro biti koncesioniran, dijelovi su velikog potencijala za rast prometa na riječkom prometnom pravca u budućim godinama.
 
Moderniziran i razvijem pozadinski terminal Škrljevo važan je dio u smislu korištenja i podupiranja očekivanog budućeg rasta prometa. Po svom značaju Projekt Škrljevo osigurava daljnji razvoj Luke Rijeka i riječkog prometnog pravca, te u tom smislu nadilazi interese tvrtke i predstavlja strateški projekt od šireg gospodarskog i nacionalnog značaja.
 
 
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara