Oglašavanje se seli s TV-a na internet
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Arhiva
AMERIKANCI će ove godine pogledati više oglasa na internetu i mobilnim uređajima nego na televizorima, pokazalo je istraživanje tržišta tvrtke eMarketer.
To je prvi put da oglasi vezani uz digitalne medije prestižu televizijske oglase, a kao glavni razlog navodi se to što korisnici provode sve više vremena pregledavajući sadržaje na uređajima kao što su pametni mobiteli, tableti i računala.
Vrijeme provedeno ispred računala i raznih mobilnih uređaja trebalo bi ove godine porasti 16 posto, s druge strane, vrijeme provedeno ispred televizora smanjit će se tri posto.
Prosječni Amerikanac će prema rezultatima istraživanja dnevno provoditi 5.09 sati ispred raznih uređaja koji omogućuju pregledavanje digitalnih medija, dok će ispred televizora provesti u prosjeku 4.31 sat.
U studiji se ističe kako korisnici koji istovremeno gledaju TV i pregledavaju sadržaje na tabletu, jednako su prisutni u obje skupine.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati