Posebna regulacija željezničkog prometa na relaciji Zagreb-Borongaj-Dugo Selo

Ilustracija: Arhiva

JUTROS u 4.30 sata počeli su radovi na kapitalnom remontu dionice Zagreb-Borongaj-Dugo Selo duge 16 kilometara.

Tijekom radova željeznički promet će teći, no protok vlakova bit će ograničen, te su moguća odstupanja od voznog reda u zagrebačkom željezničkom čvorištu, poručuju iz HŽ-a.

U prvoj fazi posebne regulacije prometa (do predvidivo 18. listopada), svi vlakovi gradsko-prigradskog prijevoza vozit će po voznom redu od Harmice, Savskog Marofa, Zaprešića ili Zagreb Glavnog kolodvora do Sesveta i obratno.

U autobusima vrijede HŽ-ove karte za vlak

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Na dionici od Sesveta do Dugog Sela i obratno putnici koji inače koriste gradsko-prigradske vlakove moći će koristiti intercity vlakove, brze i putničke vlakove ili autobuse koji će na toj relaciji voziti prema posebnom voznom redu. U autobusima vrijede HŽ-ove karte za vlak.

Autobusi će se zaustavljati kod željezničkih kolodvora Dugo Selo i Sesvete te na autobusnom ugibalištu ZET-a na križanju Dugoselske i Ulice Ivana Politea u oba smjera u Sesvetskom Kraljevcu.

Određeni vlakovi spajat će se u jedan vlak te će polaziti prema voznome redu vlaka koji polazi kasnije, a potom će od Dugog Sela nastavljati put zasebno i prema uobičajenim rutama, poručili su iz HŽ-a i putnike uputili da više informacija o posebnoj regulaciji prometa mogu dobiti na internetskoj stranici www.hzinfra.hr, na telefonskom broju 060 333 444 i u kolodvorima.

Vrijednost radova koji će se izvoditi u četiri etape iznosi 230 milijuna kuna, završetak je predviđen u ljeto 2014., a nakon završenih radova brzina vlakova na ovoj dionici pruge biti će podignuta na 140 kilometara na sat.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara