Sindikat pomoraca: Branko Bačić pogodovao je Jadroliniji na štetu privatnih brodara

Foto: Tonči Plazibat / Cropix

SINDIKAT pomoraca prozvao je danas Branka Bačića, bivšeg ministra u Vladi Jadranke Kosor, za pogodovanje državnom brodaru Jadroliniji. Nije jedini. Sindikalisti drže da su Jadroliniji pogodovali i kapetan Mario Babić predsjednik Upravnog vijeća Agencije za obalni i linijski promet te ravnatelj Ivan Franičević Aga, koji bi ovih dana fotelju trebao prepustiti nasljedniku, najvjerojatnije SDP-ovcu Ivi Baldasaru.

Sindikat pomoraca pisao je novom ministru prometu Siniši Hajdaru Dončiću. Žele ministra upoznati da prijeti gubitak radnih mjesta zbog odluke Splitsko-dalmatinske županije da poništi natječaj za koncesiju na županijskoj brzobrodskoj liniji Milna - Split - Milna, koju Linijska nacionalna plovidba održava od 2004. godine.

Za koga Županija raspisuje natječaj?

Poništenje natječaja u Županiji su opravdali činjenicom da LNP ne udovoljava uvjetima natječaja, što je točno, no, pitaju se u sindikatu, zašto se stalno raspisuju natječaji čijim uvjetima ne udovoljava nijedan brodar. Brod Komiža kojim LNP održava liniju stariji je od 20 godina, ali radi se o aluminijskom brodu koji je pod kontrolom Hrvatskog registra brodova, posjeduje sve zakonom propisane svjedodžbe, redovno se servisira i svake je godine na remontu pa nema spora da je siguran za plovidbu, ističu u sindikatu.

Županija je nezadovoljna i visinom potpore koju traži LNP. Radi se o 3,1 milijuna kuna. Ispod LNP ne može, jer bi bili u gubitku. Sindikat pomoraca poziva ministra da ispita zašto Županija raspisuje natječaj za fantomske brodare. Ne žele posebne povlastice, samo da za sve brodare vrijede ista pravila te da nastave održavati liniju na kojoj su plovili punih osam godina.

Bačić se brinuo o interesima državnog brodara?

Od ministra Hajdar Dončića traži se da stane na kraj namještanjima natječaja koja su se događala u Agenciji za obalni i linijski promet. Sindikat upozorava na pravomoćne presude Upravnog suda o linijama Mali Lošinj - Cres - Rijeka, Lastovo - Hvar - Split, Vis - Split, Jelsa - Bol - Split te Split - Milna - Hvar. Linije održava Jadrolinija već pet godina iako taj posao nisu uopće trebali dobiti, kažu u sindikatu. Imaju sve razloge vjerovati da je pored ljudi iz Agencije, namještanju natječaja kumovao i bivši ministar Bačić, koji se kao predsjednik Nadzornog odbora Jadrolinije vjerojatno zalagao za interese državnog monopoliste...

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara