Ugašena dva Sinovčićeva tjednika, 14 osoba ostalo bez posla

Ugašena dva Sinovčićeva tjednika, 14 osoba ostalo bez posla

Foto: FAH

LOKALNO medijsko carstvo Rena Sinovčića od jučer je siromašnije za dvije tiskovine. Početkom ovog tjedna službeno su ugašeni tjednici Vox i Regional.

Bez posla je tako, kako javlja ZDnews.hr, ostalo 14 zaposlenika Sinovčićeve firme Vox, koja je prije godinu dana prošla kroz sumnjivu predstečajnu nagodbu. Upravo je predstečajna nagodba Voxa jedan od razloga Sinovčićevog pritvaranja u Remetincu.

Gašenje dvaju Sinovčićevih tjednika poznavatelje lokalnih prilika nije iznenadilo. Zaposlenici tjednika Vox i Regional plaće nisu dobili mjesecima. Ništa bolja situacija nije ni na Sinovčićevoj televiziji Vox, gdje radnicima plaće nisu isplaćene već tri mjeseca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Radi se o protuvrijednosti od 10 plaća. Ima tu cijelih, ali i dijelova plaća. Puna tri i pol mjeseca mi nismo službeno zaprimili plaću", izjavila je za ZDnews jedna od 14 otpuštenih osoba uz uvjet da ostane anonimna.

Novinarima, fotografima i grafičarima koji su ostali bez posla u Sinovčićevim tjednicima navodno je ponuđen prelazak na televiziju Vox. No, pitanje je bi li od takvog poteza imali ikakve koristi.

"Televiziji na naplatu uskoro dolazi 300 tisuća kuna od Odašiljača i veza. Ne znam kako to misle namiriti, a da ne isplate djelatnike", tvrdi sugovornik ZDnewsa.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara