Uhljebi iz Zagrebparkinga rugaju se vozačima
Foto: zagrebparking.hr
PROŠLOTJEDNI pad komunikacijskog sustava Hrvatskog telekoma nije samo onemogućio lajkanje najnovijih fotografija na Facebooku ili od malo ozbiljnijih problema onemogućio građane da dođu do svog novca na bankomatima ili da plate račune u trgovinama. Kolaps interneta i mobilne mreže onemogućio je jedno sasvim specifično zadovoljstvo uhljebima iz Zagrebparkinga. Dao im je priliku da se rugaju građanima i da im to još i naplate.
Nama vaše poruke ništa ne znače
Čitateljica Indexa potužila nam se da je toga dana dvaput platila parkiranje za svoj automobil, ali sustav Zagrebparkinga to nije registrirao. Naravno, revni prometni redari ubrzo su joj na automobil nalijepili kaznu, tzv. dnevnu kartu. Kada se došla požaliti u sjedište Zagrebparkinga dočekale su je poruge i "vozanje".
Evo kako opisuje svoj doživljaj:
"Dođem u Holdingovu podružnicu Zagrebparking u Šubićevoj, drugi šalter s desna: "Dobar dan, dobila sam kaznu za parking. Platila sam ga mobitelom, ali vam valjda ne radi sustav (dajem mu kaznu i mobitel kao dokaz da su poruke za parking poslane). Došla sam da mi stornirate tu kaznu."
Na istom šalteru su dva tipa. Jedan nezainteresirano telefonira s nekim tko ima isti problem kao i ja, a drugi kaže "Ne, ne možemo vam stornirati kaznu, to se ovdje ne radi (gleda u moje poslane poruke). To što ste vi slali poruke nama ne znači ništa, izvolite otići u najbliži HT centar, tu na Iblerovom (nije vam daleko) i tražite ispis poruka, pa se eventualno s tim možete pokušati žaliti na kaznu."
Poslali je po ispis koji ne postoji
U Hrvatskom telekomu je nakon podužeg čekanja doznala da ispis poruka ne može dobiti te da može napisati prigovor. Na njega će joj HT odgovoriti u roku od 14 dana, a žalbu na dnevnu kartu Zagrebparkingu mora podnijeti u roku od sedam dana.
Ipak se odlučuje s napisanim prigovorom vratiti u Zagrebparking.
"S vrata mi gospodin, koji me poslao u HT, kaže: "Ooo vratila nam se mlada dama" s podsmjehom i ironijom u glasu. Ljutito i glasno mu odgovaram :" Da, vratila sam se da vam kažem da prestanete slati ljude u HT i da prestanete prebacivati lopticu na nekog drugog. Ispis poruka ne postoji." Dobacuje: "To su vam rekli sam da vas skinu s dnevnog reda."
Pokušali su je i u Zagrebparkingu skinuti s dnevnog reda, uputivši je da im pošalje mail nakon što su je satima "vozali". Odbila je to i natjerala ih da odmah, na licu mjesta zaprime njen prigovor na kaznu. Bez puno nade u uspjeh.
Ako ste imali isti problem i voljni ste potrošiti vrijeme na ratovanje s Holdingom možete i vi poslati prigovor na email adresu: infozgp@zgh.hr ili osobno u Šubićevoj 40 ili javiti nama na uhljebi@index.hr.
Zagrebparking: To nije naš problem
Iz Zagrebačkog holdinga na naš su upit odgovorili da je za vrijeme komunikacijskog kolapsa njihov sustav uredno radio i da to zapravo nije njihov problem iako im je žao što su građani imali neugodnosti.
"Sukladno procedurama Podružnice svaki prigovor korisnika obradit će se individualno te će o rješenju prigovora korisnici biti obaviješteni. Za naknadu štete podružnica Zagrebparking postupit će sukladno Ugovoru s Hrvatskim telekomom. Ispričavamo se korisnicima zbog nastale situacije, no podružnica Zagrebparking za istu nije odgovorna.", poručuju iz Zagrebačkog holdinga.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati