Uspjeh za povijest: New York Times po prvi puta više zaradio od prodaje tiskanih i online izdanja nego od oglašavanja

Uspjeh za povijest: New York Times po prvi puta više zaradio od prodaje tiskanih i online izdanja nego od oglašavanja

Screenshot: New York Times

PO PRVI puta u povijesti "The New York Times" je ostvario veće prihode od prodaje tiskanih i online izdanja nego od plaćenih oglasa, objavila je jučer ta kompanija. Naime, iz NYT-a su jučer izvijestili kako su prihodi od prodaje tiskanih i online izdanja u posljednjoj četvrtini prošle godine rasli za čak 10,4 posto, dok su prihodi od oglašivača u istom razdoblju pali za oko 5,9 posto. Ukupni prihodi od prodaje iznosili su 952.9 milijuna dolara, a prihodi od oglašivača 898,1 milijun dolara.

Ipak, ove povijesne rezultate treba gledati i u kontekstu poskupljenja tiskanih izdanja NYT-a, koje se dogodilo upravo u razdoblju kada je ostvaren veći dobitak, ali i u porastu broja pretplatnika na online izdanje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Bilježimo porast pretplate na online izdanja, ali i na tiskana izdanja. Zapravo, prvi put otkad izlazi list imamo veću zaradu od prodaje tiskanih i online izdanja, nego od oglašavanja", izjavio je direktor NY Timesa Mark Thompson.

Times Company je izvijestila o neto zaradi od 133 milijuna dolara za cijelu prošlu godinu, u usporedbi s gubitkom od 39.7 milijuna dolara godinu dana ranije. Osim New York Timesa, porast pretplate na online izdanja bilježe mnogi američki dnevni listovi, poput The Boston Globea.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara