Uz "U ime obitelji" doznajte što je zajedničko braku, nezaposlenosti i siromaštvu!
Screenshot: U ime obitelji
DOK JE i dalje nejasno tko ih financira i koliko troše na promociju, inicijativa "U ime obitelji" se uoči održavanja referenduma o braku bacila u žestoku promidžbenu kampanju po uzoru na one političkih stranaka uoči izbora.
Od studentice ekonomije Ane doznaje se tako da je pitanje braka povezano s nezaposlenošću!? "Glasajte za obitelj koja vas obrazuje kako biste jednog dana prkosili nezaposlenosti i siromaštvu i kako biste nadogradili gospodarsku sliku ove države", izjavljuje buduća ekonomistica kojoj život hrvatskih obitelji očigledno nije blizak jer bi u protivnome znala da prosječne hrvatske obitelji jedva spajaju kraj s krajem. I to nema veze s njihovim seksualnim opredjeljenjem, već činjenicom da je lopovluk doveo Lijepu našu do dna.
Zrinka, magistra matematike, brak je pokušala definirati zakonitostima. Zaboravite ljubav, kemiju... sve je matematika - posebice ako vam je smisao braka broj nula na bankovnom računu vašeg partnera.
Šime, magistar prava, uvjerava kako se, iako se referendumom brak definira isključivo kao zajednica muškarca i žene, ovime ne narušavaju ničija prava i ne diskriminira se nikoga. Bi li se istospolni parovi složili s ovom teorijom? Spomenimo i jednu zanimljivost: Šime je dobio rektorovu nagradu za znanstveni rad na temu "Trgovanje ljudima u svrhu seksualnog iskorištavanja - utječe li legalizacija prostitucije na smanjenje trgovanja ljudima".
Među onima koji su podržali inicijativu je i profesor klarineta Matej, koji napominje kako je imao podršku obitelj u svom bavljenju glazbom. No, neki od najvećih svjetskih glazbenika uspjeli su i bez obitelji, i bez podrške bližnjih i unatoč tome što su gay - jer ni tuđa podrška ni seksualno opredjeljenje, srećom, nemaju nikakve veze s glazbenim talentom.
Inicijativu su podržali i neki poznati glazbenici, sportaši, političari... među njima i oni poznati po preljubima i razvodima - narušavanju temeljnih vrijednosti braka kakvog bi Crkva, na koju se "U ime obitelji" često poziva, trebala promicati.
U svoju kampanju "U ime obitelji" toliko vjeruje da su zabranili sve komentare ispod svojih promidžbenih spotova.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati