Započela kampanja Hrabrog telefona "I roditeljima treba podrška"

Foto: Hrabri telefon

HRABRI TELEFON uveo je prvu besplatnu savjetodavnu liniju za roditelje u Hrvatskoj. Uz postojeće dvije telefonske linije za djecu, pitanja će stručnom osoblju sada mogu postavljati mame i tate. Glavni moto je: "Tražiti pomoć ne znači biti loš roditelj, već roditelj koji želi biti još bolji".

Hrabri telefon započeo je s nacionalnom kampanjom "I roditeljima treba podrška". Cilj je informirati javnost o novoj usluzi Hrabrog telefona. Namijenjena je odraslim osobama koje su zabrinute za svoje dijete. Hrabri telefon za mame i tate započeo je sa svojim radom u travnju ove godine. Poziv je besplatan, a linija je dostupna radnim danom, od 9-20 sati.

"Sada nas veći broj roditelja zove i pita nas za savjete, odgojne savjete, što u slučaju kada se razvode, kako da kažu djetetu, kako da budu što bolji roditelji. Zovu nas djedovi i bake... I evo, odlučili smo da ovom prilikom otvorimo i liniju za njih", potvrdila nam je predsjednica Hrabrog telefona Hana Hrpka.

Donedavna linija Hrabrog telefona za djecu postala je broj za roditelje. To je telefon kojeg već svi znaju, budući da je broj 0800 0800 u funkciji već 15 godina, a dostupna je u cijeloj Hrvatskoj. Na linijama Hrabrog telefona trenutno radi 40-tak educiranih volontera.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara