Agencija: "Nismo pitali ljude bi li glasali za Živi zid bez Sinčića, pali su zbog drugih razloga"

Agencija: "Nismo pitali ljude bi li glasali za Živi zid bez Sinčića, pali su zbog drugih razloga"

Foto: FaH

NAKON što je Ivan Sinčić na Facebooku optužio agenciju za istraživanje javnog mnijenja za manipulaciju rezultatima novog CRO Demoskopa i sabotažu Živog zida, oglasila se i agencija. 

Na Indexov upit, odgovorili su kako nije bilo nikakve manipulacije rezultatima. Sinčić je naime u objavi napisao kako su ispitanicima ponuđene opcije "Živi zid bez Ivana Vilibora Sinčića" i "Živi zid sa Ivanom Viliborom Sinčićem" što iz agencije Promocija plus opovrgavaju.

> ANKETA SDP prvi, HDZ-u i dalje pada popularnost, MOST prestigao Živi zid

"Upitnik je dijelu utvrđivanja stranačkih preferencija identičan od početka istraživanja od 2004. godine. U njemu  nema navođenja naziva stranke s „dodatkom“ imena gospodina Sinčića ili bilo koga drugoga. Uz istovrsno pitanje i upitnik bilo je mjeseci u ovoj godini kad je stranka gospodina Sinčića bila u uzlaznom trendu", kazao je za Index Agan Begić, direktor agencije Promocija plus.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Begić dodaje kako se čini da uzrok negativne tendencije izborne podrške Živog zida leži u nekom drugom (ili drugim) razlozima,  a ne u konstrukciji pitanja o stranačkim preferencijama.

"O tom dijelu ne možemo nagađati jer iste nismo utvrđivali u istraživanju", kaže Begić.

Podsjetimo, u ovomjesečnom istraživanju Most je došao na treće mjesto i tako s njega svrgnuo Živi zid. Most je zabilježio porast od 3,4 postotna boda u odnosu na rezultate iz lipnja (kad je zabilježena izborna podrška od 6,4%).

Sada je Živi zid na četvrtom mjestu s izborom od 5,3% (prema 7,4% iz lipnja).

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara