
Banka koja se prilagođava vašem načinu komunikacije

KORISNIČKA podrška odavno je prerasla svoju bazičnu ulogu samo pružanja informacija. Danas više nego ikad, korisnička podrška važan je temelj cjelokupnog korisničkog iskustva i povezanosti korisnika s brendom. Izvrsno korisničko iskustvo koje nadmašuje očekivanja siguran je put k zadovoljnim korisnicima, a dostupnost i brzina dobivanja informacija u vrhu su kriterija koji odlučuju o kvaliteti podrške. Digitalizacija je otvorila nove mogućnosti komunikacije, a time i kanale korisničke podrške i informiranja. Na vrlo jednostavan i lako dostupan način možete dobiti informaciju kad i gdje god vama to odgovara.
Upravo je to jedna od prednosti novih kanala komunikacije koje je omogućila i OTP banka d.d. svojim postojećim i potencijalnim klijentima. Usluge Kontakt centra banke od sad su dostupne na čak pet kanala što korisničko iskustvo čini jednostavnim i personaliziranim. Želite li se informirati o poslovanju, proizvodima ili uslugama OTP banke d.d., stanju svog računa, izvršiti transakciju ili nešto drugo, sve vam je dostupno na način koji si sami odaberete ovisno o vašim preferencijama i potrebama.
Uvođenje ovih novosti korak je dalje u ostvarivanju cilja omogućavanja klijentima, i onima koji će to tek postati, provođenje svih radnji i transakcija bez potrebe za dolaskom u poslovnicu kako bi sve usluge banke bile dostupne svima gdje god se nalazili.
Uz klasični telefonski razgovor, omogućen vam je razgovor s operaterom putem Internet veze. Audio pozivu možete pristupiti putem web stranice banke uz pomoć widgeta u kutu ekrana ili putem usluge Internet bankarstva kao i aplikacije mobilnog bankarstva uz pomoć ikone „Korisnička podrška“.
Ukoliko više volite dopisivanje umjesto klasičnog razgovora, stupite u kontakt s operaterima OTP banke d.d. i chatanjem dođite do potrebnih informacija. A želite li pak doživjeti korisničko iskustvo kao da se nalazite u poslovnici, ali iz udobnosti svog doma, na raspolaganju vam je opcija video razgovora.
Neovisno koji ste tip „komunikatora“ OTP banka d.d. uvažava različitosti i omogućava da pristupite informacijama na drugačiji način, na vaš način. Jer pokrenuti razgovor možete i drugačije, saznajte kako.

Uvjetima korištenja i Pravilima o privatnosti