RIMAC AUTOMOBILI

Bivši potpredsjednik u Tesli postao je direktor u Rimac Automobilima

Bivši potpredsjednik u Tesli postao je direktor u Rimac Automobilima
Foto: PR

CHRIS PORRITT, bivši potpredsjednik u Tesli, pridružuje se timu Rimac Automobila na poziciji glavnog tehnološkog direktora, javili su iz Rimčeve tvrtke.

"Rimac Automobili imenuje bivšeg glavnog inženjera u Aston Martinu, potpredsjednika inženjeringa u Tesli i voditelja grupe za specijalne projekte u Appleu, Chrisa Porritta, glavnim direktorom tehnologije (Chief Technology Officer, CTO). Chris će odgovarati izravno osnivaču i izvršnom direktoru Mati Rimcu, s fokusom na buduće projekte u Rimcu", stoji u priopćenju.

Tko je Porritt?

Tijekom karijere dulje od tri desetljeća, Chris je nadgledao razvoj niza sportskih i električnih vozila. Tijekom svojih 16 godina u Aston Martinu bio je glavni inženjer za ograničenu proizvodnju hiperautomobila One-77 i V12 Vantage Zagato. U 2013. Porritt se seli u Kaliforniju gdje postaje potpredsjednik inženjeringa u Tesli, a potom prelazi u Apple gdje je imao vodeću ulogu u grupi za specijalne projekte za razvoj novih proizvoda. Uz svoju profesionalnu karijeru, Chris provodi vikende i slobodno vrijeme konstruirajući i utrkujući se svojim vintage trkaćim automobilima.

Njegovo iskustvo u razvoju luksuznih superautomobila u Aston Martinu te električnih automobila u Tesli koji su preoblikovali čitavu industriju i entuzijazam prema trkaćim automobilima čine ga savršenim dodatkom timu Rimac Automobila.

Rimac: Želimo razvijati automobile koji podižu ljestvicu, zabavni su i kvalitetni

Mate Rimac, osnivač i izvršni direktor Rimac Automobila, kazao je: "Započeli smo putovanje u državi koja nije poznata po razvoju automobila. Mnogo smo toga naučili putem pokušaja i pogrešaka s obzirom na to da je bilo teško privući ljude iz drugih država, što je taj čitav proces učinilo izazovnim, ali i uzbudljivim. Ne mogu zamisliti kakav bi naš put bio i koliko bismo sada daleko bili kad bismo imali Chrisa od samih početaka. Brinulo me da ljudi s velikim iskustvom u industriji neće odgovarati našoj kulturi i duhu poduzeća. Međutim, kao apsolutni ljubitelj automobila, koji se voli uključiti u stvaranje novih projekata, Chris se uklopio odmah od početka. Dijelimo isti način razmišljanja: želimo razvijati automobile koji podižu ljestvicu, zabavni su i kvalitetni. Jedva čekam rezultate koje ćemo zajedno ostvariti".

Porritt: San je svakog inženjera pridružiti se Rimcu

"Prilika za pridružiti se Rimac Automobilima san je svakog inženjera. Budući da je gotovo svaka ključna komponenta konstruirana i osmišljena u samom Rimcu, imamo pravu slobodu stvoriti nešto što je potpuno različito od bilo čega drugog što je ranije razvijeno u svijetu supersportskih automobila. Rimac je savršeno mjesto za dobro iskorištavanje mojih kombiniranih iskustava stečenih u razvoju superautomobila u Aston Martinu i električnih automobila u Kaliforniji. Ono što je tim već dosad postigao s razvojem automobila C_Two je fenomenalno te se radujem tome što mogu pomoći u razvoju budućih proizvoda koji će pomicati granice", izjavio je Porritt.

"Ova je godina ključno razdoblje za predstavljanje najnovijeg potpuno električnog Rimac automobila pod kodnim nazivom C_Two, jer se prototipovi kontinuirano konstruiraju, testiraju i ispituju u svrhu globalne homologacije. Počevši od 2021. godine, 150 primjera novog automobila konstruirat će se ručno na novoj proizvodnoj liniji u Velikom Trgovišću. Svi glavni sustavi i komponente za C_Two razvijeni su i izgrađeni unutar Rimac Automobila", pišu iz Rimca.

Rimčev C_Two će postizati brzinu 0-100 km/h u vremenu kraćem od 2 sekunde i najveću brzinu od 258 mph u završnom proizvodnom obliku. Ove vrijednosti postignute su razvojem izvornog C_Two koncepta i kasnijih prototipova.

Paralelno s razvojem automobila C_Two, posao Rimac Automobila nastavio je rasti, što je vidljivo u povećanju vlasničkog udjela Porschea u poslovanju na 15,5%, dok je društvo Hyundai Motor Group uložilo 80 milijuna eura u poslovanje. Ove posljednje najave pridružuju se dugom popisu ranijih partnera Rimca, uključujući Koenigsegg, Automobile Pininfarina i Aston Martin.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara