Božićna humanitarna akcija Hrvatskog Caritasa"Za 1000 radosti" 2005.

HRVATSKI CARITAS i ove godine, u predbožićno vrijeme započinje svoju, sad već tradicionalnu, božićnu akciju "Za 1000 radosti", akciju prikupljanja pomoći najsiromašnijim obiteljima u Hrvatskoj.

Prošlogodišnji rezultati ohrabruju

U prošlogodišnjim božićnim akcijama rezultati su bili sljedeći; u prvoj božićnoj akciji, pokrenutoj 2003. godine ukupno je prikupljeno 2.609.328,66 kn a pomoć upućena 1.126 obitelji diljem Hrvatske, a 2004. godine u akciji sa sloganom "Otkrijte novu dimenziju darivanja", ukupno je prikupljeno 3.750.000 kn, te je pomoć raspodijeljena na ukupno 4.730 obitelji.

Porast od 44% u drugoj godini akcije, zahvaljujući brojnim novim dobročiniteljima, ohrabrujuć je i zato u ovogodišnjoj akciji želimo prikupiti pomoć za najmanje 5000 siromašnih obitelji u Hrvatskoj!

Poruka ovogodišnje Božićne akcije

Caritasove Božićne akcije, osim osnovnog cilja: prikupljanja pomoći za siromašne, uvijek pokreće i drugi, indirektan cilj i poruka, odnosno Caritasov duhovni doprinos zajednici - nastojanje da se osnaže osnovne kršćanske i humane vrijednosti sadržane u Božiću: ljubav, odricanje, briga i pažnja za drugoga, odgovornost, tolerancija i dr.

Ove je godine poruka božićne akcije da se i naizgled neispunjive želje mogu ispuniti te da zajedno možemo učiniti da prazni tanjuri postanu puni, neuređena božićna drvca mogu se okititi, a i u praznim pećnicama može zamirisati purica. Svatko je pozvan ogledati se oko sebe i, prepoznavši potrebe ljudi u nevolji, pronaći što kao pojedinac i zajedno s drugima može konkretno učiniti.

Korisnici pomoći Caritasovih božićnih akcija

Korisnici pomoći Caritasovih božićnih akcija uvijek su obitelji u potrebi: višečlane obitelji, obitelji samohranih roditelja, obitelji u kojima jedan ili više članova ima posebne potrebe ili pak boluje od teške bolesti, obitelji branitelja i povratnika. Ove godine poseban naglasak stavit će se i na obitelji u potrebi s novorođenčetom ili trudnicom. U prošlogodišnjoj akciji poseban iskorak napravljen je, uz prethodnu suglasnost i podršku resornog Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa, prema populaciji osnovnoškolske i srednjoškolske djece.

Hrvatski Caritas u prošlogodišnjoj je akciji svim osnovnim i srednjim školama u Hrvatskoj ponudio svoje 3D kartice čijom je prodajom prikupljan novac za siromašne. Od ukupnog broja od oko 600.000 školske djece, u akciju se uključilo, prema procjenama Caritasa oko 180.000. U ovogodišnjoj akciji taj je iskorak Hrvatskog Caritasa prema ovoj populaciji još snažniji. Svim školama koje će se uključiti u ovogodišnju akciju Hrvatski Caritas ponudit će mogućnost da od cjelokupnog iznosa prikupljenog prodajom Caritasovog omotnog papira, 50 %, tj. polovinu, zadrže za "svoje potrebe", tj. siromašne obitelji unutar svojih školskih sredina.

Drugu će polovinu uputiti HC-u i time pomoći siromašnim obiteljima diljem Hrvatske, a o prikupljenim sredstvima i obiteljima kojima su, iz svojih 50% sredstava, pomogli, izvijestit će Hrvatski Caritas Djecu školskog uzrasta, ovakvim se pristupom, želi potaknuti na preuzimanje odgovornosti za potrebne i siromašne u svojoj okolini, primjereno njihovu uzrastu. Razvijajući u djece osjetljivost za druge, motivirajući ih na veći angažman i kreativnost u pomaganju, potičući ih na solidarnost i dajući im mogućnost za konkretno djelovanje, vjerujemo, najbolje ih pripremamo za odraslu dob i zrelost.

Kako prikupljamo sredstva?

U ovogodišnjoj, kao i u proteklim akcijama sredstva će se prikupljati među poslovnim subjektima, odn. tvrtkama u novcu, proizvodima i uslugama te među građanima.

I mali i veliki

Svaka Caritasova božićna akcija otvorena je svima, malima i velikima, tvrtkama i građanima, različitim udrugama i školama. Broj podupiratelja i darovatelja svake godine raste, kao što se sve više šire i načini sudjelovanja u akciji. Drago nam je da je i ove godine u akciju uključila Privredna banka Zagreb, jedan od pokretača akcije u poslovnom svijetu.

I ove godine, PBZ se uključio značajnom novčanom donacijom, otkupom čestitaka za svoje brojne poslovne partnere, otvaranjem svojih poslovnica za informacije o akciji i direktne uplate na već pripremljenim uplatnicama te potporom manjim projektima u sklopu akcije. Uz "stare" donatore, koji nas prate iz godine u godinu, svake se godine uključuju i novi. Ove godine po prvi put u akciji sudjeluje i tvrtka Croatia osiguranje, također značajnom novčanom donacijom.

"I manje tvrtke, svojim velikim entuzijazmom, kada ga stave na raspolaganje za dobra djela - postaju velike!" -izjavio je Željko Markota, direktor tvrtke Markottel, na predstavljanju Božićne akcije na konferenciji za novinare, 30. studenog 2005. godine u Zagrebu. Tvrka Markottel je u provođenju akcije svoju informatičku i logističku podršku stavila na raspolaganje, omogućujući svim ljudima dobre volje, da na vrlo jednostavan način, koristeći njihov sustav SITNOPLAT, istovremeno razvesele svoje bližnje i učine dobro djelo. U akciju su se, do sada, uključile i tvrtke: Centar za vozila Hrvatske, Hrvatska pošta, Hrvatska poštanska banka, Hrvatske autoceste, Hrvatske vode, Petrokemija, Pliva, Podravka, PPK Karlovac.

Zlatko Kranjčar zabio još jedan gol!

Osobito nam je drago što se u akciju, osobnim doprinosom, uključuju i poznati hrvatski građani. Zlatko Kranjčar, izbornik Hrvatske nogometne reprezentacije, koji je za poseban doprinos i zalaganje u razvoju sporta dobio godišnju nagradu "Franjo Bučar", svoju je nagradu u ukupnoj vrijednosti od 14.000 kuna darovao obiteljima u potrebi koje će biti uključene u Caritasovu akciju.

Kako se Vi možete uključiti?

Tvrtke se u akciju mogu uključiti uplatama na žiro račun 2340009 – 1510126452, poziv na broj 05 kupnjom prigodnih, Caritasovih božićnih čestitki za svoje potrebe donacijom proizvoda ili usluga Građani se u akciju mogu uključiti: pozivima na donacijski telefon 060 600 400 (6,82 kn/min) naručujući zvučnu čestitku (pozivom na donacijski telefon 060 600 400 ili putem interneta, na www.caritas.hr , a usluga će biti aktivna od 10. prosinca 2005.) naručujući e-čestitku (putem interneta, na www.caritas.hr usluga aktivna od 10. prosinca 2005.) uplatama na žiro račun akcije 2340009 – 1510126452, poziv na broj 05 (u svim poslovnicama PBZ-a diljem Hrvatske nalaze se već tiskane uplatnice sa žiro računom) kupnjom ovogodišnjih Caritasovih proizvoda; omotnog papira i božićnih čestitaka

Što je zvučna čestitka?

Zvučna čestitika je telefonom snimljena čestitka poznatih osoba koja se isporučuje telefonskim putem. Radi se o poznatim osobama iz javnog života, svijeta show bussinesa, sportašima, političarima i dr. koje su snimile telefonsku čestitku za Božić i Novu godinu, a koju potom građani mogu naručiti nekoj dragoj osobi. Građani koji nazovu donacijski telefon 060 600 400 najprije će odabrati čestitku neke od navedenih poznatih osoba, a zatim ostaviti broj telefona osobe kojoj žele da čestitka bude isporučena te datum i vrijeme kada će čestitka biti isporučena. Prema tim podacima, Vama dragoj osobi telefonom će u navedeno vrijeme biti isporučena čestitka odabrane poznate osobe. Zvučnu telefonsku čestitku moguće je naručiti i putem interneta. Ako čestitku naručujete telefonom, "plaćate" ju svojim ostankom na telefonskoj liniji, na kojoj minuta trajanja poziva iznosi 6,82 kune, čime doprinosite božićnoj akciji. Ako zvučnu čestitku naručujete putem interneta, čestitka će Vas "koštati" 10 kn, što je također doprinos akciji.

E - čestitka

U akciju se možete uključiti i kupnjom e-čestitke, koju putem elektroničke pošte upućujete željenoj osobi. E-čestitke se nalaze na www.caritas.hr adresi i plaćaju se putem interneta. Nakon odabira čestitke, koristeći Markottelov sustav naplate Sitnoplat (jednostavno slijedeći upute o njegovu korištenju), uplatit ćete 10 kn i tako naručiti čestitku, u koju ćete upisati i osobnu poruku te je uputiti na željenu e-mail adresu. Sav prihod prikupljen prodajom zvučnih telefonskih čestitki (naručenih telefonskim putem ili putem Interneta) i e-čestitki namijenjen je za pomoć siromašnim obiteljima u Hrvatskoj.

Humanitarna prodaja drvca

Tijekom akcije organizirat ćemo i humanitarnu, treću zaredom, prodaju božićnih drvaca na Trgu bana Jelačića u Zagrebu. I ovogodišnja prodaja drvaca organizirat će se u suradnji Hrvatskog Caritasa i Hrvatskih šuma, koje doniraju božićna drvca, s busenom, a čijom prodajom prikupljamo sredstva za akciju.

Zahvaljujemo ...

Svjesni kako ni jedan, pa makar i najmanji cilj, ne možemo realizirati bez podrške prijatelja i simpatizera, bez snažne podrške mnogih malih i velikih donatora i sponzora, bez brojnih anonimnih ljudi dobre volje, različitih obiteljskih udruga i udruga mladih, javnih tvrtki i hrvatskih gradova… 0vom prilikom želimo svima zahvaliti, a posebno bismo željeli zahvaliti : autoricama ovogodišnjeg (i prošlogodišnjeg) koncepta akcije, dizajnerskom studiju CAVARPAYER.

Ove godine u realizaciji naše akcije pridružila nam se i agencija IMAGO, kojoj također zahvaljujemo. potpredsjednici Vlade RH, gđi Jadranki Kosor na osobnom angažmanu i podršci uime Ministarstva branitelja, obitelji i međugeneracijske solidarnosti Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa - zbog podrške i pisma preporuke osnovnim i srednjim školama u Hrvatskoj Poglavarstvu grada Zagreba, također zbog snažne podrške, ali i financijskog i organizacijskog angažmana medijima koji prate akciju u različitim vidovima: HTV-u, Novoj TV, OTV-u, Otvorenom radiju, Zagrebačkom radiju, Narodnom radiju, Hrvatskom radiju, Obiteljskom radiju, Hrvatskom katoličkom radiju, IKI, Radiju Otok Krk, Radiju Mir Međugorje, Večernjem listu, Grupi Styria, Glasu Koncila, Grupi EPH i Jutarnjem listu internetskim medijima: 7dana i VIP portalu.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara