Do kraja tjedna HRT-ov plan praćenja predizborne kampanje

PROGRAMSKA vodstva Hrvatske televizije (HTV) i Hrvatskog radija (HR) uputit će do kraja tjedna političkim strankama konačni plan praćenja predizborne kampanje, a Odjel marketinga HRTa predstaviti uvjete i cijene oglašavanja, doznaje se danas od glasnogovornika HRT-a Janosa Roemera.

Po Roemerovim riječima, to je dogovoreno na jučerašnjem sastanku predstavnika 14 političkih stranaka i poslovnog i programskog vodstva HRT-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Čelnici HRT-a na sastanku su predstavili plan praćenja predizborne kampanje na koji su predstavnici stranaka iznijeli prijedloge i primjedbe, nakon čega je dogovoreno da se plan praćenja predizborne kampanje strankama dostavi do kraja tjedna, objasnio je Roemer.

Dodao je da će se, nakon što Državno izborno povjerenstvo (DIP) utvrdi izborne liste, ždrijebom odlučiti raspored predstavljanja stranaka na HTV-u i HR-u.

DIP je danas objavio da predizborna kampanja službeno počinje 5. studenoga.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara