Dubrovnik se hvali visokoluksuznim letovima za SAD. Putnik: "To je krš klasa"

Dubrovnik se hvali visokoluksuznim letovima za SAD. Putnik: "To je krš klasa"
Screenshot YouTube

DUBROVAČKA zračna luka objavila je da će Hrvatska od lipnja 2019. biti povezana sa SAD-om direktnom zračnom linijom, i to avionima s "visokoluksuznim sjedalima u poslovnom razredu". Međutim, jedan od redovitih prekooceanskih putnika, točnije Executive Platinum putnik American Airlinesa koji leti svaka dva mjeseca njihovim avionima, tvrdi kako su ti avioni koje spominje dubrovačka zračna luka zapravo očajno opremljeni.

>> Uvode se izravni letovi iz Hrvatske za SAD

"Ovom prigodom izražavamo zadovoljstvo objaviti da će Republika Hrvatska preko Zračne luke Dubrovnik nakon dugih 28 godina ponovno biti izravno povezana sa Sjedinjenim Američkim Državama, zahvaljujući dugotrajnim pregovorima između Zračne luke Dubrovnik i American Airlines-a", objavila je zračna luka Dubrovnik na Facebooku.

"Zrakoplovna kompanija American Airlines je članica svjetskog zrakoplovnog udruženja Oneworld i trenutačno posjeduje 955 zrakoplova i zapošljava 122 000 zaposlenika. Dnevno obavi 6700 letova prema 350 odredišta. Za Dubrovnik će letjeti tipom zrakoplova Boeing 767-300 s kapacitetom 28 visoko luksuznih sjedala u poslovnom razredu i 181 sjedalo u ekonomskom razredu, a tijekom cjelokupnog leta putnicima će biti dostupna Wi-Fi usluga", objavila je Zračna luka Dubrovnik. 

"Najneudobniji u cijeloj floti"

Međutim, PR stručnjak Vedran Strukar reagirao je na njihovu objavu. Strukar je Executive Platinum putnik AA te godišnje prolazi na stotine tisuća milja njihovim avionima, a tvrdi kako u tom avionu uopće nema nikakvih luksuznih sjedala. Kaže da je to najneudobniji zrakoplov u cijeloj floti American Airlinesa. 

"Zrakoplovi tipa B767 koji će letjeti između Dubrovnika i Philadelphije najneudobniji su u cijeloj floti American Airlinesa, a kad spominju 'visokoluksuzna sjedala' na istim letovima, skrivaju kako se radi o najneudobnijim sjedalima u cijeloj njihovoj floti. 

Naime, AA ima interkontinentalnu flotu od aviona tipa 77W, 772, 789, 787, 330 i spomenuti 767 koji je najmanji. Budući da su to avioni stariji od 25 godina, kompanija je odlučila da ih neće u potpunosti preuređivati, nego izbaciti iz upotrebe za par godina jer će ih zamijeniti novim zrakoplovima koje upravo kupuje", kaže Strukar.

"Krš klasa"

"U B767 business klasa ne da nije 'visokoluksuzna' nego je 'krš'. Širina sjedala od svih aviona je baš tamo najuža pa se osjećate kao sardina, čak i u poslovnoj klasi. Također, ni u poslovnoj klasi, ni u ekonomskoj, putnici jedino na B767 nemaju monitor za 'in-flight entertainment', što je danas postao avionski industrijski standard na prekooceanskim letovima. Putnici business klase dobivaju kao alternaciju iPad napunjen tek nekolicinom filmova iz bogatog izbora koje ostali avioni u njihovoj floti imaju pod normalno. 

A u ekonomskoj klasi putnici nemaju nikakav monitor za luksuzno putovanje, nego kad avion dosegne visinu krstarenja, stjuardesa raširi platno na koje s projektora za cijelu kabinu prikaže po jedan film koji 'perser', glavni stjuard, smatra najprikladnijim za destinaciju. Obično se tijekom leta od 10 sati prikaže tek jedan film, a ostalo su crtići za djecu da lakše zaspu i/ili imaju zanimaciju da ne vrište i ne uznemiravaju ostale putnike", rekao je Strukar.

"Nadalje, iako većina aviona American Airlinesa ima wi-fi, čak i na domaćim letovima, B767 kao najstariji avion ga NEMA na ovim relacijama", tvrdi Strukar te dodaje: "Da je bilo koji drugi avion iz flote u pitanju, ja bih ponosno napisao da se radi o jednoj od najboljih usluga preko Atlantika."

"Idemo dalje. Philadelphia je postala 'hub' American Airlinesa tek prije tri godine. Potpuno je suludo isticati da je taj grad najveće čvorište na istočnoj obali SAD-a, a svaki iole iskusniji putnik zna da je to Miami, kao Americanovo najveće čvorište na istočnoj obali, a iza Miamija JFK aerodrom u New Yorku", komentirao je objavu dubrovačke zračne luke.

Ne mogu točno odgovoriti na postavljena pitanja

Poslali smo upit Zračnoj luci Dubrovnik i zamolili ih da odgovore na Strukarove navode.

"Na žalost, Zračna luka Dubrovnik ne može točno odgovoriti na postavljena pitanja jer nema ovlasti niti saznanja o internim stvarima i specifičnim uslugama American Airlinesa.

Za sva detaljnija pitanja lijepo molimo obratite se njima", odgovorili su.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara