Facebook povećao dobit i prihod. Najavljuje ulaganje od 10 milijardi u Reality Labs
FACEBOOK je izvijestio o skoku dobiti i prihoda u trećem tromjesečju unatoč postroženim odredbama Applea o zaštiti privatnosti koje su otežale ciljano oglašavanje na najvećoj društvenoj mreži u svijetu.
Najveća društvena mreža povećala je neto dobit u razdoblju od srpnja do rujna za 17 posto, na 9.2 milijarde dolara, pokazuje izvješće objavljeno u ponedjeljak.
Prihod je porastao 35 posto, na 29 milijardi dolara.
Ključni odjel oglašavanja povećao je prihod za 33 posto, na 28.3 milijarde dolara, unatoč ažuriranom Appleovom operativnom sustavu iOS 14, koji je brendovima otežao ciljano oglašavanje korisnika.
Broj mjesečno aktivnih korisnika porastao je do kraja rujna šest posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, na 2.91 milijardu.
Najavili da će potrošiti 10 milijardi na Facebook Reality Labs
Facebook je priopćio da će ažuriranje odredbi o privatnosti utjecati na njegovo digitalno poslovanje i u posljednjem tromjesečju ove godine, ali očekuje da će se s vremenom prilagoditi promjenama.
Izvijestili su i da će ove godine potrošiti oko 10 milijardi dolara na metaverzalni odjel Facebook Reality Labs, koji bi trebao kreirati hardver, softver i sadržaj u segmentu proširene i virtualne stvarnosti.
Najveća društvena mreža u svijetu u posljednje je vrijeme pod povećalom zakonodavaca i regulatora, uključujući i američku Saveznu komisiju za trgovanje, koja je protiv nje podnijela tužbu, tvrdeći da je prekršila propise o tržišnom natjecanju.
Pritisak je pojačalo svjedočenje bivše radnice Frances Haugen o neetičkom ponašanju i interni dokumenti koje je objavila, tvrdeći da je kompanija dobit pretpostavila sigurnosti korisnika.
Objavljeni dokumenti, koje je prvi objavio Wall Street Journal, uključuju Facebookovo interno istraživanje o utjecaju Instagrama na mentalno zdravlje tinejdžera.
Kompanija je interno željela utvrditi i potiču li njezine platforme podjele u društvu, a analizirala je i upravljanje platformom tijekom nereda na Kapitolu 6. siječnja ove godine.
Dokumenti, prema izvješćima više medija, pokazuju da Facebook nije moderirao sadržaj koji je promicao govor mržnje i trgovinu seksom izvan SAD-a, navodi BBC.
Izvršni direktor Facebooka Mark Zuckerberg ustvrdio je u ponedjeljak u telekonferenciji s ulagačima da je posrijedi "koordinirani napor da se selektivno koriste dokumenti koji su procurili u javnost za stvaranje neistinite slike o našoj tvrtki", prenosi BBC.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati