FOTO U Ženevi je gužva i oko Rimčevog C_Two
RIMAC AUTOMOBILI u Ženevi su otkrili poboljšani C_Two, a danas su na svom Facebook profilu objavili fotografije sa sajma. I oko njihovog izložbenog prostora je velika gužva, svi žele vidjeti njihov auto.
Jučer smo objavili kako su i Porscheovi inženjeri rekli da se dive Rimcu pa ne čudi što i posjetitelji ovog showa žele vidjeti o čemu se tu radi.
Kako su objavili iz tvrtke uoči otvorenja, Rimac C_Two je najmoćniji svjetski električki hiper-automobil koji dokazuje stručnost tehnološkog lidera iz Svete Nedelje u sustavima vozila visokih performansi. C_Two ima pogonski sustav s četiri motora i ukupno 1914 konjskih snaga te okretnim momentom od 2300 Nm. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba mu samo 1,85 sekundi, a brzinu od 300 km/h postiže za 11,8 sekundi. Baterija kapaciteta 120 kWh omogućava domet od 550 km prema WLTP standardu (650 km prema NEDC standardu).
Ove brojke zapanjile su svijet, stoji na web stranicama Rimčeve kompanije, ali s novim razvojnim naporima C_Two će biti još napredniji. Prototipovi su u fazi proizvodnje i C_Two će uskoro dobiti svoj konačni oblik. Tijekom 2020. godine njegove će se nove performanse moći vidjeti na ulicama širom svijeta, a C_Two će pokazati koliko je daleko (i brzo) u budućnost otišla električna tehnologija.
C_Two model, koji će biti prikazan na Geneva Motor Showu 2019, izrađen je u galaktički bijeloj boji s duboko plavim toniranim elementima od karbonskih vlakana. Unutrašnjost je ručno izrađena i posebno dizajnirana, s matiranim karbonskim vlaknima koja nadopunjuju plavu kožu i kontrastne šavove. Ova specifikacija otkriva elegantni, ali i uzbudljivi profil modela C_Two.
Šasija je prva takve vrste izrađena od jednog komada
"Ovjes s dvostrukim poprečnim ramenima i elektronički kontroliranim amortizerima omogućava mornu i ugodnu vožnju. Svaki kotač pokreće jedan od četiri električna motora, što pogonu na sva četiri kotača daje nezabilježenu razinu dinamičkog upravljanja. Monokokna šasija prva je takve vrste izrađena od jednog komada u koju je integrirana baterija kao konstrukcijski dio, a prednji i stražnji ovjes su pričvršćeni na istu karbonsku konstrukciju (bez posebnih okvira). Da bi se to postiglo, potrebna je vrlo složena konstrukcija i mješavina materijala od 2200 spojeva, 222 aluminijskih umetaka i višestrukih postupaka spajanja. Vrlo složeni dizajn i razvoj rezultiraju laganom i iznimno jakom konstrukcijom", piše na stranicama Rimca.
Rimac automobili više nisu automobilski start-up
"Projektiranje, inženjering i proizvodnja ključnih elektrifikacijskih sustava za vozila visokih performansi i dalje je misija Rimac Automobila. Tijekom 2018. godine, kompanija koja se više ne može nazvati automobilskim startupom, postala je dvostruko veća i sada isporučuje svoje baterije i pogonske sklopove, hardver i softver mnogim svojim partnerima u automobilskoj industriji, pogoneći najekstremnije izvedbe električnih vozila i hibridnih električnih hiper-vozila na tržištu. Cilj je uvijek ponuditi inovativnu tehnologiju tržištu visokih performansi, počevši s krunskim draguljem – modelom Rimac C_Two", zaključuje se u tekstu.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati