"Glas nove generacije" nova promidžbena akcija Hrvatskog bloka

"GLAS nove generacije" naziv je nove promidžbene akcije Hrvatskog bloka koja je danas predstavljena u Slavonskom Brodu.

Predsjednik stranke Ivić Pašalić objasnio je kako je svrha te akcije izravnim kontaktom ostvariti bolju komunikaciju s građanima i predstaviti novi naraštaj političara Hrvatskog bloka. Radi toga će, uz besplatan kontakt-telefon i poseban e-mail, članovi stranke u idućih mjesec dana obići domove građana u svim hrvatskim županijama te im razdijeliti 200.000 promidžbenih letaka.

U pratnji dopredsjednika stranke brodskog gradonačelnika Joze Metera novi pristup komunikaciji s građanima Pašalić je prikazao posjetom nekolicini stanara nebodera u središtu Broda, kojima je uz kraći razgovor uručio promidžbeni materijal.

"Želimo čuti što građani uistinu misle, što ih muči, što im je važno i što misle čime bi se stranke, Hrvatski sabor i Vlada trebali baviti, jer političari vrlo često imaju druge prioritete. To će za nas biti veliko iskustvo i sigurno ćemo i naš program i aktivnosti dobrim dijelom usmjeriti prema onome što će građani od nas tražiti", kazao je Pašalić.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara