HDZ-ov Središnji odbor o pripremama za drugi izborni krug
Tekst se nastavlja ispod oglasa
HDZ-OV Središnji odbor razmatrao je pripreme za drugi krug predsjedničkih izbora te strategiju i taktiku stranačke predsjedničke kandidatkinje Jadranke Kosor, izvijestio je večeras novinare nakon sjednice HDZ-ov glasnogovornik Ratko Maček.
Dodao je da će biti organizirano nekoliko većih izbornih skupova i da će se izborna kampanja koncentrirati na komunikaciju s biračima kroz medije. Napomenuo je da će se uskoro sastati izborni stožer Jadranke Kosor i predsjedničkog kandidata Stjepana Mesića kako bi dogovorili gdje će se, kako i kada sučeljavati. Također je rekao da postoji veliko zanimanje medija za sučeljavanje predsjedničkih kandidata.
Kampanja će se nastaviti nakon što se, u zakonskom roku, riješe prigovori na prvi izborni krug.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Po Mačekovim riječima HDZ je u prvom izbornom krugu ostvario dva cilja - ulazak u drugi izborni krug i da je njegova kandidatkinja druga po broju osvojenih glasova.
Maček, ujedno i direktor izborne kampanje Jadranke Kosor, odgovarajući na novinarski upit rekao je da je HDZ do sada u kampanju utrošila oko 3,6 milijuna kuna, jer su dobili velike popuste na oglašavanje i budući da sami rade planiranje medijske kampanje i promidžbeni materijal. Nije želio procjenjivati koliko bi mogli biti ukupni troškovi kampanje.
U HDZ-u nisu željeli komentirati večerašnji prosvjedni skup ispred stranačke središnjice na kojem se pozivalo na nove izbore i izražavala potpora predsjedničkom kandidatu Borisu Mikšiću koji nije uspio ući u drugi izborni krug.
Dodao je da će biti organizirano nekoliko većih izbornih skupova i da će se izborna kampanja koncentrirati na komunikaciju s biračima kroz medije. Napomenuo je da će se uskoro sastati izborni stožer Jadranke Kosor i predsjedničkog kandidata Stjepana Mesića kako bi dogovorili gdje će se, kako i kada sučeljavati. Također je rekao da postoji veliko zanimanje medija za sučeljavanje predsjedničkih kandidata.
Kampanja će se nastaviti nakon što se, u zakonskom roku, riješe prigovori na prvi izborni krug.
Maček, ujedno i direktor izborne kampanje Jadranke Kosor, odgovarajući na novinarski upit rekao je da je HDZ do sada u kampanju utrošila oko 3,6 milijuna kuna, jer su dobili velike popuste na oglašavanje i budući da sami rade planiranje medijske kampanje i promidžbeni materijal. Nije želio procjenjivati koliko bi mogli biti ukupni troškovi kampanje.
U HDZ-u nisu željeli komentirati večerašnji prosvjedni skup ispred stranačke središnjice na kojem se pozivalo na nove izbore i izražavala potpora predsjedničkom kandidatu Borisu Mikšiću koji nije uspio ući u drugi izborni krug.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati