HRT i Večernji očajnički branili Gabrijelu Žalac

HRT i Večernji očajnički branili Gabrijelu Žalac
Screenshot: HRT/Večernji list

"JOŠ jučer iz Banskih dvora poručili su da od ministrice ne očekuju da podnese ostavku jer je vozila bez valjane vozačke dozvole. Ostavku zaziva cijela oporba", tim je riječima urednik središnjeg Dnevnika HTV-a Đurica Drobac pokušao objasniti što se događa oko aktualne ministrice Gabrijele Žalac. Poruka je bila jasna, ne događa se ništa, vlada je već rekla svoje, a samo se još oporba buni. No, državna televizija nije jedini medij koji brani članicu vlade Andreja Plenkovića, a ovog puta istaknuo se i Večernji list koji je još jučer gotovo jedini branio ministra obrane Damira Krstičevića. Naime, na naslovnici današnjeg Večernjaka je naslov kako je oporba traženjem ostavke za ministricu Žalac "pokazala svu bijedu hrvatske politike". No, krenimo redom.

Vlada, predsjednica, Bandić i provladini mediji

U subotu ujutro je automobil u Vinkovcima naletio na dijete koje je prelazilo cestu, a policija je u svom izvješću naglasila kako je to bilo "izvan obilježenog pješačkog prijelaza". U toj ulici nema zebre. Nedugo nakon same nesreće otkriveno je kako je u nesreći sudjelovala ministrica regionalnog razvoja Gabrijela Žalac. Saznali smo i kako je ministrica upravljala vozilom bez važeće vozačke dozvole, odnosno nije ni smjela biti na cesti.

Djevojčica je zadobila teže tjelesne ozljede. Prijelom distalnog dijela desne potkoljenice, prijelom obiju kosti, i lisne i goljenične, a na liječenje je prevezena u KBC Osijek. U satima nakon nesreće očekivala se ostavka ministrice iz moralnih razloga, do toga nije došlo. Ni u satima nakon nesreće, a ni u danima nakon nesreće. Na stranu ministrice koja je vozila bez važeće vozačke dozvole stali su vlada, predsjednica, Milan Bandić i provladini mediji.

Vlada objasnila, a oporba i dalje traži ostavku

"Ministrica Žalac sudjelovala u prometnoj nesreći u kojoj je teško ozlijeđena djevojčica. Vozila s nevaljalom vozačkom dozvolom", stajalo je u najavi središnjeg Dnevnika HTV-a koji je o nesreći izvijestio u subotu. U korektnom prilogu rečeno je kako ministrica Žalac nije podnijela ostavku, niti se to od nje očekuje.

"U vladi kažu da se nesreća može dogoditi svakome", poručio je voditelj HRT-a. Sljedećeg dana u središnjem Dnevniku glavni je "lead" kako je ministrica izrazila žaljenje zbog nesreće i ispričala se jer nije produljila vozačku dozvolu, kao i da, eto, oporba, traži ostavku. Dan nakon očitovanja vlade da ministrica Žalac ne treba podnositi ostavku online izdanje HRT-a kao glavnu vijest o nesreći imalo je naslov "Ministrica Žalac komentirala nesreću u kojoj je stradala djevojčica".

Večernji piše kako je Žalac plakala, prigodno zaboravljaju suze ozlijeđene curice

Večernji list prvog je dana na udarnoj trećoj stranici imao vijest o prometnoj nesreći u kojoj je naglašeno da je djevojčica istrčala pred autom kao i da je ministrica Žalac - plakala.

"Ministrici Žalac djevojčica istrčala pred auto: Plakala pred policijom", stajalo je u naslovu Večernjeg lista, dok je u podnaslovu istaknuto kako ministrica nije imala važeću dozvolu kao i da je dijete teže ozlijeđeno.

Danas na naslovnici također je objavljena vijest o prometnoj nesreći ministrice Žalac, no naslov ide u prilog kako ministrice, a tako i vlade Andreja Plenkovića.

Ne treba tražiti ostavku nego treba sve prepustiti premijeru?

"Nesreća Gabrijele Žalac otkrila svu bijedu hrvatske politike, oporba je zadnja koja sad može tražiti njenu ostavku", stoji u najavi analize ove afere koju potpisuje Marinko Jurasić.

"Ministru se kršenje ne smije dogoditi, a kad se takvo što dogodi, treba prepustiti barem premijeru odluku o posljedicama takvog kršenja. Sam suditi o svojim postupcima nije odlika odgovornih političara", mišljenja je Jurasić. 

Podsjetimo na kraju da je ministrica Žalac, slijedom raspisanog javnog natječaja u travnju prošle godine, angažirala novinsku kuću Večernji list za PR posao osmišljavanja kampanje njenog Ministarstva vrijedan 3,7 milijuna kuna! Ponuda Večernjeg, u iznosu od 3,7 milijuna kuna, bila je najskuplja, dok su ostale dvije PR tvrtke dale za 1,3 milijuna jeftinije ponude. Ministarstvo nije tražilo zakup medijskog prostora ili oglašavanje nego je riječ o temeljnom PR poslu.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara