Iako najskuplja, Skladgradnja bojila i osam od devet tunela na autocesti Rijeka-Zagreb

Tekst: I.M.
Foto: Mario Todorić/Cropix

SKLADGRADNJA je osim na autocesti Zagreb-Split, tunele bojila i na autocesti Rijeka-Zagreb, također po cijeni znatno višoj od one za koju su posao željeli obaviti drugi ponuđači.

Po cijeni od 65 kuna po metru kvadratnom Skladgradnja je tako obojila osam tunela na autocesti A6 - Hrasten, Tuhobić, Sleme, Lučice, Vršek, Javorova kosa, Pod Vugleš i Sopač. Usporedbe radi, tvrtka Orlekom, koja je prije Skladgradnje obavljala bojenje tunela po autocestama je posao naplatila 44,13 kuna po metru kvadratnom, a Brezovica-gradnja 34,8 kuna po metru kvadratnom.

Na autocesti Rijeka - Zagreb kojom upravlja istoimena tvrtka, prema pisanju Večernjeg lista, za bojenje spomenutih tunela nisu se raspisivali zasebni natječaji nego su izvođači radova angažirali kooperante. Skladgradnja je, iako najskuplja, dobila posao bojenja osam od devet tunela.

Podsjetimo, posao za HAC je Skladgradnja obavila po još "boljoj cijeni" - tunele Mala Kapela i Sveti Rok na autocesti Zagreb - Split farbali su za ukupno 43,4 milijuna kuna, odnosno za 220 kuna po metru. Država je time oštećena za najmanje 22 milijuna kuna.

Jedan od direktora Skladgradnje, Slaven Žužul, te četvorka iz HAC-a - bivši članovi Uprave HAC-a Jurica Prskalo i Marijo Lovrinčević, direktor građenja Goran Legac i glavni inženjer na tunelima Željko Kandžija, božićne i novogodišnje praznike će, kako ne bi utjecali na tijek istrage i svjedoke, provesti u pritvoru.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara