IN2 implementirao Quest Central u T-Mobile-u

SOFTVERSKA tvrtka IN2 isporučila je tvrtki T-Mobile Hrvatska skup alata za nadzor i upravljanje Oracle bazom podataka te školovanje administratora baza podataka. Tehnička podrška T-Mobile-u osigurana je u trajanju od godinu dana.

U projektu je korišten Quest Central for Oracle, jedan od najpouzdaniji svjetskih softvera za nadzor i upravljanje bazama podataka, poručuju iz tvrtke IN2.

Quest Central for Oracle je softver koji se koristi za nadzor i upravljanje Oracle bazama podataka kod korisnika koji u svom radu koriste aplikacije koje zahtijevaju najvišu razinu raspoloživosti i pouzdanosti tzv. mission critical aplikacije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Potpunu funkcionalnost rješenja osigurava pet implementiranih modula. Oni će biti zaduženi za različite funkcionalnosti sustava poput upravljanja raspoloživošću podacima, identifikacije problema izvodljivosti, specijalizirane analize zdravlja sustava (Health check), a sustav sadržava i online bazu znanja o administraciji Oracle baza podataka.

"Implementacijom Quest Central for Oracle softvera, T-Mobile Hrvatska je dobila svjetski najpoznatije i priznato softversko rješenje za nadzor i upravljanje Oracle infrastrukturom koje će osigurati visoko pouzdano, kvalitetno i sigurno izvođenje 'mission critical' aplikacija korisnika", izjavio je Nikola Glavaš, direktor prodaje tvrtke IN2.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara