INDEXOVO OTKRIĆE GLAVNA VIJEST U MEDIJIMA "Usred smo najvećeg skandala ove vlade"

INDEXOVO OTKRIĆE GLAVNA VIJEST U MEDIJIMA "Usred smo najvećeg skandala ove vlade"

Screenshot: HRT, Jutarnji, 24sata, Telegram, Večernji, Tportal

INDEX je jutros objavio mailove koji duboko kompromitiraju Martinu Dalić i cijelu vladu. Iz mailova koje je Martina Dalić razmjenjivala s ljudima koji su, bez da ih je itko imenovao i bez da su potpisali ikakav ugovor, radili na Lex Agrokoru, vidi se na koji je način nastajao sporni zakon. Da stvar bude gora, većina ljudi s Dalićkine mailing liste nakon potpisivanja Lex Agrokora i stupanja izvanredne uprave u posrnulu kompaniju došla je do unosnih ugovora.

>> OBJAVLJUJEMO MAILOVE MARTINE DALIĆ Ovo je dokaz da je Plenković znao baš sve o Agrokoru

Jasno, Indexovo otkriće glavna je vijest danas u Hrvatskoj. Cijelo jutro pljušte reakcije iz sabora, a ta vijest je glavna i u većini hrvatskih medija.

N1

N1 Televizija odmah nakon Indexove objave uživo prati razvoj događaja, a to je na njihovoj televiziji nedvojbeno najvažnija vijest jutros. Slično je i na N1 portalu, gdje su četiri najvažnije vijesti jutros posvećene ovoj aferi. Među njima je i izjava Indexova novinara Ilka Ćimića koji je cijelu aferu otkrio, a koji je jutros gostovao na toj televiziji.



Telegram

Dalićkini mailovi glavna su vijest i na Telegramu.

"Ako su objavljeni mailovi autentični, usred smo najvećeg skandala ove Vlade. Donosimo 5 najvažnijih stvari o slučaju", stoji u naslovu članka u kojem su saželi Indexova otkrića.



Jutarnji list

Jutarnji list na prvoj vijesti ima analizu njihova novinara Frenkija Laušića.

"Tajna prepiska koju je Hotmailom vodila Martina Dalić otkriva kako je napisan lex Agrokor", naslov je članka u Jutarnjem listu. Na naslovnici je pak nešto drugačiji naslov.



Dnevnik

Pljušte reakcije zbog mailova Martine Dalić: "Ona mora ravno u zatvor, neka premijer razriješi i nju i sebe". To je naslov na Dnevniku. Oni u prvi plan stavljaju reakcije iz sabora koje pljušte cijelo jutro.

Tportal

Indexov članak prenijeli su i na Tportalu. "Procurila prepiska Martine Dalić i društva oko lex Agrokora, reakcije pljušte sa svih strana", stoji u naslovu članka koji prati fotografija zabrinutih Martine Dalić i Plenkovića.



Net

Net.hr je među prvima jutros na naslovnici objavio Indexovo otkriće.



24sata

"Šokantna je prepiska Dalićke i kompanjona. Zar će to proći?" pita se kolumnist 24 sata Tomislav Klauški.



Slobodna Dalmacija

I Slobodna Dalmacija ovu vijest istakla je na najvažnijem mjestu. Riječ je o istom članku Frenkija Laušića koji je objavio Jutarnji.



Direktno

S dva istaknuta članka ovu je aferu popratio i portal Direktno. "Razlog za ostavku?" pitaju se na Direktnom.

Večernji

Večernji na naslovnici ističe izjavu Nikole Grmoje.

Vijesti

RTL-ov portal Vijest.hr na istaknutom mjestu jutros je imao reakciju Gordana Marasa, a onda su na najvidljivije mjesto na stranici istakli "žestoku paljbu iz oporbe", kako su napisali.



Cijeli tekst objavila je i Hina.

HRT

HRT-u ova afera isprva nije bila među najvažnijim vijestima. No, naknadno su shvatili važnost ovog otkrića i ovu vijest istakli na prvom mjestu.

 

 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara