Irak djeluje protiv arapske satelitske mreže

Irak djeluje protiv arapske satelitske mreže
ARAPSKI satelitski kanal Al-Jazeera objavio je da su iračke vlasti protjerale iz Bagdada jednog njihovog reportera, a drugome zabranili izvještavanje.

Redovite vijesti su prekinute kako bi izvijestili da je irački ministar informiranja objavio da njihov dopisnik iz Iraka Diar al-Omari ne može više izvještavati za tu mrežu, a da gostujući dopisnik Tayseer Allouni mora napustiti zemlju.

"Žaleći zbog takve odluke, Al-Jazeera je odlučila ukinuti javljanja u živo iz Iraka te prikazivati snimljene teme i događaje koje dobiva odande", objavila je ta postaja.

Na TV-u nije bilo izravne objave tog poteza iračkih vlasti, koje su slične korake poduzele i protiv nekoliko zapadnih TV-mreža, uključujući i CNN.
Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zapadni kritičari optuživali su Al-Jazeeru za proirački i pristran odnos u svojim izvještajima o američkom napadu na režim Saddama Husseina.

Tu postaju djelomično financira vlada u Kataru gdje se također nalazi američko vojno zapovjedništvo.



Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara