Kako je SHIFT Developer konferencija izrasla u jedno od najvećih regionalnih IT događanja

Kako je SHIFT Developer konferencija izrasla u jedno od najvećih regionalnih IT događanja
Shift konferencija

KADA su prije sedam godina krenuli s organizacijom konferencije, Shiftovci nisu ni slutili kako će upravo zahvaljujući najvećem regionalnom okupljanju developera grad Split upisati na europsku IT kartu.

"Ideja za organizaciju prvog Shifta došla je spontano. Naime, konferencije kao što je Shift u inozemstvu nisu rijetkost, a iste smo posjećivali redovito i shvatili da zapravo nešto tako nedostaje Hrvatskoj", kaže Ivan Burazin, osnivač i pokretač konferencije koja je prošle godine u Splitu okupila 1.200 sudionika iz svih dijelova svijeta.

Očekuje se 1300 posjetitelja

Shift konferencija bila je najprije koncipirana kao startup konferencija u kombinaciji s tematikom informacijskih tehnologija, a s vremenom je svoju orijentaciju usmjerila ka developerima. Tržište je pokazalo veću potrebu i interes za time, pa su organizatori odlučili prilagoditi se zahtjevima tržišta i preurediti  koncept konferencije. Konferencija je iz tog razloga i promijenila ime iz Startup Live Split u Shift conference. "Nakon prva tri izdanja, koja su više bila usmjerena na problematiku start-upova, odlučili smo napraviti zaokret i orijentirati se na stvaranje regionalne mreže usmjerene prema developerima", nadodao je Burazin. Shift danas tako prolazi kroz različite teme iz područja dizajniranja proizvoda, razvijanja software-a i vođenja tvrtki s digitalnim proizvodima te je namijenjen ponajviše dizajnerima digitalnih proizvoda i programerima.

Tijekom godina broj posjetitelja koji dolaze na konferenciju neprestano raste, pa je tako prvu godinu bilo 250, drugu 500, treću 900, a svaku slijedeću preko 1.000 sudionika.

Na Shift konferenciji se ove godine, u dva konferencijska dana 31. svibnja i 1. lipnja, očekuje preko 1.300 sudionika, među kojima su vodeći stručnjaci u ulogama govornika i panelista, veliki broj novinara, voditelja radionica, studenata, a svi oni imat će priliku u dva konferencijska dana sudjelovati na preko desetak ciljanih radionica, panel diskusija i okruglih stolova koji će obrađivati  najznačajnije developer trendove te predstaviti uzbudljiva tehnološka rješenja. "Razloga za dolazak na Shift sve je više i više", izjavio je Ivan Burazin. "Iz godine u godinu se trudimo biti inovativni i originalni. Posebno bih istaknuo radionice na kojima će sudionici moći steći praktično znanje."

Govornici iz vodećih kompanija - Googlea, Microsofta...

Već sedam godina zaredom, govornici iz vodećih svjetskih IT kompanija poput Googlea, Microsofta, Amazona u najljepši grad na svijetu donose novosti o brzorastućem tržištu te primjere primjene tehnoloških rješenja u lokalnim okvirima. Tijekom godina splitska pozirnica ugostila je impresivan broj izvrsnih govornika, a ove godine svoj dolazak su potvrdili i neki od najvećih svjetskih stručnjaka iz Netflixa, GitHuba, RedHata, Mozille, Shopyfia, Googla i Microsofta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Posebnost Shifta, u usporedbi s drugim sličnim konferencijama, jeste i činjenica da se sudionici imaju priliku dužiti s govornicima i potencijalnim partnerima u totalno neformalnim i opuštenim situacijama.

"Osim toga što je konferencija idealna prilika da se dopre do mladih talenata te predstave rješenja ciljanim poslovnim partnerima kojih je iz godine sve više i više, ostvareni kontakti na SHIFT-u otvaraju mnoga vrata i upravo je networking razlog velikog interesa posjetitelja" – izjavio je Ivan Burazin.

Naravno, tu su i afterpartiji i zabavni dio konferencije.

"Trudimo se da posjetitelji osim edukativnog karaktera konferencije dožive i onaj neformalni te se opuste i zabave. To je ujedno i prilika da se upravo kroz neformalna druženja steknu novi kontakti te ostvare vrijedna poznanstva. Veliki trud naravno posvetimo i ovom segmentu, a to mogu potvrditi i svi oni koji su se odlično zabavili na našim partijima prijašnjih godina" – nadodao je Burazin.

"Najveći nam je izazov da ostanemo zanimljivi i relevantni. Sudeći po interesu i prijavama, mislim da smo u tome uspjeli." ističe Burazin. Naime, organizatori zadovoljno objavljuju da karata u slobodnoj prodaji ima još jako malo, pa svi oni čija će destinacija krajem svibnja biti Split trebaju požuriti kao bi osigurali svoje mjesto u publici.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara