Kako ljudi ocjenjuju naše institucije? "Ovo mjesto će vas gurnuti preko ruba"
RECENZIJE bivših korisnika iznimno su korisne pri odabiru restorana ili hotela, proizvoda koje kupujemo preko interneta, savjeta kako doći od točke A do točke B, što vidjeti i kako se ponašati na nekom mjestu. Cijeli biznisi stvoreni su oko recenzija korisnika.
Što pišu korisnici usluga koje svi koristimo i plaćamo?
Provjerili smo što pišu korisnici usluga koje svi koristimo i plaćamo. Google pri pretraživanju institucija nudi i recenzije onih koji su tamo bili prije nas i prosječnu ocjenu koju su dali. Nudi i mogućnost postavljanja pitanja, ali ni jedna od institucija još nije otkrila da se na ta pitanja može odgovoriti, a sudeći po reakcijama korisnika nije im drago ni odgovaranje na telefonske pozive ili e-mailove. S obzirom na to da je Hrvatska i dalje izuzetno centralizirana, fokusirali smo se samo na institucije smještene u glavnom gradu.
FINA je najlošije ocijenjena
Od svih institucija najlošije je ocijenjena Financijska agencija. Dobila je prosječnu ocjenu 1,8.
"Nitko se ne javlja na telefon, katastrofa za dobiti bilo kakvu informaciju", piše jedan korisnik koji u svojoj ocjeni nije usamljen. Više se osvrta bavi upravo beskrajnim čekanjem da netko u FINA-i podigne slušalicu telefona. No ima i boljih ocjena.
Zloglasna policija u Petrinjskoj
Baš kao i FINA-u, s jadnom ocjenom 1,8 korisnici su ocijenili Policijsku upravu zagrebačku u Petrinjskoj ulici, zloglasnu po dugim čekanjima na izdavanje dokumenata.
"Sramota, uhljebi koji se dižu sa šaltera kako kome paše. Rade dva šaltera, mjesto za izgubiti živce", piše iznervirani korisnik.
"Katastrofa, od 23 šaltera rade samo 4 šaltera", piše drugi, a treći domeće: "Pola toga bi se moglo i preko interneta obaviti da nam država nije tako nazadna i bijedna". I u policiji ipak ima onih koji dobro rade svoj posao pa tako jedan korisnik hvali službenicu na prijavi zračnog oružja. Kaže da je vrlo ljubazna, ali da se nažalost dugo čeka na red.
"Ovo mjesto će vas gurnuti preko ruba"
Samo malčice bolju ocjenu dobila je policija u Heinzelovoj ulici, gdje se izdaju prometne i vozačke dozvole. Njih su korisnici ocijenili s 1,9.
"Izrazito neugodna i nepristojna plavokosa djelatnica na šalteru broj 17. Ne mogu vjerovati da ne postoji nekakav kodeks ponašanja koji bi se zaposlenici ove ustanove trebali pridržavati", stoji u jednoj recenziji. I ovdje se korisnici najčešće žale na dugo čekanje i zatvorene šaltere.
"Ako razmišljate o samoubojstvu, dođite na ovo mjesto. To će vas gurnuti preko ruba", gorko se našalio i ostavio jednu zvjezdicu policiji.
U Poreznoj upravi malo toga može obaviti, ali dobro se jede
Jednaku ocjenu (1,9) dobilo je i sjedište Porezne uprave u Novom Zagrebu. I njima korisnici zamjeraju što ne odgovaraju na telefonske pozive, međutim zaradili su i jednu zanimljivu peticu i jedan solidan vrlo dobar. Doduše, ne za svoj rad.
"Kantina je super, osoblje je zakon, klopa jeftina, od 11 do 14 otvoreno za sve", piše korisnik oduševljen gurmanskim užicima dostupnima u Poreznoj upravi. Drugi potvrđuje njegove riječi i kaže: "Lijepo i jeftino mjesto za jelo u podrumu".
U Holdingu platiš i ne naljutiš se
Više od dvojke uspjelo je zaraditi sjedište Zagrebačkog holdinga. Njihova prosječna ocjena je 2,8.
"Samo pohvale za one u centru u Vukovarskoj. Sve obaviš i platiš na jednom mjestu i uopće se ne naljutiš. Hvala Borisu B. koji nam je pristupio kao da smo klijenti u njegovoj privatnoj tvrtki. Pravo osvježenje u javnim službama", piše jedan od oduševljenih korisnika. Ne dijele, ipak, svi njegova iskustva.
"Brdo nesposobnih i nestručnih uhljeba. Sve u svemu, dno dna na čelu s faraonom. Nikada nisu odgovorili na moje pozive", pišu ogorčeni korisnici Holdingovih usluga.
Trojka za Gruntovnicu
Preko trojke uspio je dobaciti Zemljišno knjižni odjel Općinskog građanskog suda u Zagrebu, poznatiji kao Gruntovnica. Njihova prosječna ocjena je 3,2.
"Sve su brži. Je li razlog sve bolja sređenost zemljišnih knjiga ili moderniji pristup, s obzirom na to da se mnoge stvari mogu izvaditi putem e-građanina?" pita se zadovoljna korisnica. Drugi pak, imenom i prezimenom hvali službenicu Mariju Horvat koja ga je ljubazno savjetovala i pomogla mu riješiti probleme. No i u Gruntovnici je, sudeći po recenzijama, nemoguće dobiti živu osobu na telefon.
"To je kao zgoditak na lutriji", stoji u recenzijama.
"Dođem da provjerim jedan spis koji su mi odbili vjerojatno zbog njihove pogreške jer ne znaju čitati, čekam 45 minuta i na kraju mi gospodin kaže: 'Joj, mi se selimo, ne mogu vam ništa reći jer su spisi zapakirani". Pa što ne možete objaviti ili napisati da je takva i takva situacija, a ne zajebavati ljude koji nešto rade u životu", ljutito stoji pokraj jedne jedinice.
Općinski sud navukao četvorku
Da je u školi, Općinski građanski sud bi s prosječnom ocjenom od 3,5 navukao zaključnu četvorku u svjedodžbi. "Sutkinje mlade i sposobne, zgrada katastrofa", piše korisnik zadovoljan odmjeravanjem pravde u Palači pravde.
"Sud k'o sud. Tko ga voli", stoji uz trojku.
Zetovcima četvorka
Na našem malom testu najbolje je prošao Zagrebački električni tramvaj. Njima su korisnici dali prosječnu ocjenu 3,7. Trojku im je dao čak i korisnik koji je zaključio da: "vječno kasne i ne pridržavaju se voznog reda. Imaju ljubazne vozače, ali ljubaznost jednih vozača pogoršavaju bahati vozači". Najzadovoljniji su umirovljenici.
"Ja sam jako zadovoljna našim gradskim prijevozom i smatram da dobro povezuje sve kvartove u gradu", piše jedna sretna korisnica.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati