Kampanja za Franck Čipi čips nagrađena zlatom na međunarodnom reklamnom festivalu

REKLAMNA kampanja za Franck Čipi čips koju je osmislio i izradio kreativni tim marketinške agencije Grey Worldwide Zagreb, nagrađena je zlatom- prvom nagradom prema odluci stručnog ocjenjivačkog suda na međunarodnom reklamnom festivalu Mobius u Los Angelesu.

Prema odluci međunarodnog ocjenjivačkog suda kao najboljim u TV kategoriji "Hrana i snack" nagrađena je kampanja Franka Čipi čips hrvatske reklamne agencije, Grey Worldwide Zagreb.

Agencija je za potrebe hrvatske tvornice Franck d.d. osmislila seriju reklamnih TV spotova za Čipi čips. Snimljena su četiri televizijska spota kroz koje se prikazuju duhovite sudbine osoba koje svojim prijateljima bez pitanja "gurnu" ruku u vrečicu i ukradu Čipi čips jednoga poklopi klavir, jednoga kontejner, jednoga poklopi meteor, a jednoga odnese građevinska kugla za rušenje. Spotove je režirao Markus Walter.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovi isti reklamni spotovi prošle su godine nagrađeni i na hrvatskom reklamnom festivalu Festo 2005. u Opatiji kao najbolja hrvatska televizijska kampanja.

Mobius Festival održan je ove godine po 35 puta zaredom u Los Angelesu, SAD. Ove godine na Festival je pristiglo više od nekoliko tisuća prijava iz 34 zemlje svijeta u raznim festivalskim kategorijama. Drugu godinu za redom agencija je nagrađen  za svoj kreativni rad na ovome festivalu- prošle godine srebrom i priznanjem za osobitu kreativnost nagrađena je kampanja "Opameti se, čitaj knjige!" koju je agencija osmislila za potrebe klijenta Jesenski & Turk.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara