Kaufland i Lidl odgovorili na napad ministra Tolušića

Kaufland i Lidl odgovorili na napad ministra Tolušića

Foto: Nikola Ćutuk, Sanjin Strukić/PIXSELL

NAKON što je jutros ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić na svojoj Facebook stranici napao strane trgovačke lance, prozivajući pritom imenom Kaufland i Lidl, sada je stigao odgovor iz Kauflanda.

>> Ministar Tolušić napao Kaufland i Lidl

"Kaufland Hrvatska k.d. svojim kupcima želi pružiti što bolji omjer kvalitete i cijene proizvoda. S obzirom na velik asortiman Kauflanda, a kako je i Hrvatska dio zajedničkog tržišta Europske unije, trudimo se pri selekciji proizvoda odabrati proizvode koji će našim kupcima najviše odgovarati", kažu u Kauflandu.

 

Više od polovice pekarskih proizvoda iz Hrvatske

"Što se pekarskih proizvoda konkretno tiče, trenutno u svojoj ponudi imamo skoro 60% proizvoda hrvatskog porijekla. Stoga nam je žao što se Kaufland spominje u ovom kontekstu, budući da u našem širokom asortimanu svakako imamo i velik broj hrvatskih proizvoda te se zaista trudimo podržati i hrvatske proizvođače koliko je moguće, što je vidljivo iz navedenih brojki", osvrnuli su se i na prozivku zbog uvoznog kruha.

"Građeni na pouzdanim temeljima, redovito ispunjavamo sve svoje obveze prema svim svojim poslovnim partnerima te trenutno zapošljavamo oko 3.700 djelatnika, a od osnutka u Hrvatskoj investirali smo više od 3,5 milijarde kuna. Vođeni željom da što više zadovoljimo potrebe svojih kupaca, trudimo se ponuditi prije svega kvalitetne proizvode prema dostupnim cijenama", zaključuju.

 

Odgovor iz Lidla

Iz Lidla podsjećaju da je njihova krilatica "Više za vas", što znači da im je kvaliteta ponude na prvom mjestu.

"Svih ovih 11 godina naše prisutnosti na hrvatskom tržištu, trudimo se svojim kupcima omogućiti najbolju ponudu uz najbolji omjer cijene i kvalitete, a da smo u tome uspješni te da se takav pristup cijeni kod naših kupaca, pokazuje njihovo zadovoljstvo i naš stalni rast u poslovanju", kažu iz ovog trgovačkog lanca.

"Prilikom odabira dobavljača naš je prvenstveni cilj i želja da surađujemo s hrvatskim proizvođačima te da se njihova ponuda nađe na našim policama, a to nam u većoj mjeri i uspijeva. Omjer domaćih dobavljača je dosegao otprilike 70% u voću i povrću, dok je u pekari u stalnom i akcijskom poslovanju i više od 50%. Prvi i jedan od najbitnijih uvjeta suradnje s dobavljačima je omjer kvalitete i cijene, kao i dugoročni kapacitet domaće proizvodnje", govore u Lidlu.

Kupac jedino mjerilo

"Tržište tj. naš kupac nam je jedino mjerilo. S obzirom na ova naša usmjerenja, pokrenuli smo i liniju proizvoda „Okusi zavičaja“ koja je u 2013. godini, kada je lansirana, sadržavala 90-ak autohtonih proizvoda domaćih dobavljača. Ovih dana smo na naše police uvrstili novih 16 domaćih dobavljača voća i povrća u sklopu našeg projekta „Okusi svoj zavičaj“", nabrajaju.

"Također, Lidl Hrvatska je u 2016. godini u odnosu na 2015. izvezao preko 20% više hrvatskih proizvoda na inozemna tržišta u kojima posluje. Tako smo primjerice pomogli mnogobrojnim domaćim proizvođačima, a ovdje navodimo samo neke: Pan-pek, Kandit, Vindija, Zagrebačka pivovara... koji su izvezli svoje proizvode u sklopu projekta Croamore. Probojem Lidlove ponude na strana tržišta otvaraju se vrata domaćim dobavljačima i hrvatskim proizvodima koji pronalaze svoje mjesto i u Lidlovim trgovinama diljem Europe i domovima brojnih europskih kupaca", odgovorili su iz Lidla hrvatskom ministru koji ih je prozvao zbog - uvoza.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara