Knjiga koja će vam pomoći da rasturite marketing u 2019. godini!
ZNAM, misliš da je ovo još jedan plaćeni PR koji će te namamiti da kupiš nešto što ti ne treba i što neće djelovati.
Nije.
O knjizi «Atomski marketing» ne govore anonimni i nepostojeći profili, ne obećavaju se brda i doline. «Atomski marketing» donosi vam drugačiji pogled na marketing, marketing koji donosi rezultate.
Na 190 stranica nalaze se 84 priče ne samo o digitalnom marketingu već o marketingu digitalnog doba. Recenziju knjige napisali su poznati marketingaši poput Ilije Brajkovića i Mate Mijića.
Knjigu «Atomski marketing» možeš kupiti ovdje – uz posebnu cijenu i BESPLATNU dostavu.
«Kuharica za marketing»
«Ovu knjigu bih usporedio s traženjem recepta za nešto skuhati na brzinu, impresionirati voljenu osobu. Tada tražite neki recept. Ne zanimaju vas okusni pupoljci, fiziološka i anatomska podloga okusa niti kako funkcionira osjet okusa. Vas zanima kako imati najbolji omjer slanog i slatkog, da bude ukusno i da svi budu sretni i debeli! To je ono što Marijan želi i jako dobro radi u ovoj knjizi, a to je kada vam treba brzinski savjet – što napraviti, a što ne», istaknuo je na predstavljanju knjige Mate Mijić, politički analitičar, konzultant i poduzetnik u digitalnoj komunikaciji i marketingu.
Komentare čitatelja koji su u prvih tjedan dana pročitali knjigu možete pogledati na Facebook stranici knjige, klikom ovdje.
U samo 48 sati razgrabljeno je 300 primjeraka. Kao što je Mate Mijić naglasio, knjiga je odličan vodič kroz marketing u digitalnom dobu i pomoći će vam ako ste student, poduzetnik, menadžer, vodite sami svoj obrt ili se uopće ne razumijete u marketing.
Knjigu «Atomski marketing» možeš kupiti ovdje – uz posebnu cijenu i BESPLATNU dostavu.
Posebna ponuda za čitatelje Indexa
Za čitatelje Index.hr-a osigurana je posebna ponuda za kupnju knjige u sljedeća 24 sata (do 12. veljače u 11 sati). Knjigu možete kupiti po cijeni od 119 kn uz BESPLATNU dostavu, umjesto 149 kn, kolika je prodajna cijena knjige.
Prilikom kupnje potrebno je upisati kod: indexhr. Knjigu plaćate prilikom preuzimanja. Za kupnju kliknite OVDJE.
Autori knjige
Autor knjige je Marijan Palić, a suautor je Mato Rajić. Marijan je stručnjak za sportski i digitalni marketing rođen u Osijeku, gdje je ostvario zapažene rezultate. U Zagrebu je radio s klijentima kao što su KK Cedevita, Futsal Dinamo, Hrvatski judo savez i Grand prix Osijek Žito Challenge Cup. Vodi marketing u vodećoj poslovnoj školi jugoistočne Europe, COTRUGLI Business School, predaje na učilištu Experta te je suvlasnik tvrtke za konzalting Eclectic Digital.
Više o njemu doznajte na web stranici ili na LinkedIn profilu.
Mato Rajić rođen je u Zagrebu. Diplomirao je novinarstvo na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, nakon čega je radio u Slobodnoj Dalmaciji, Večernjem listu i Tportalu. Bio je urednik portala 24sata.hr i voditelj digitalnih proizvoda u Styriji. Prije otvaranja vlastite konzalting tvrtke vodio je brend Kladionice u Hrvatskoj Lutriji te je radio u Grizli komunikacijama.
Knjigu «Atomski marketing» možeš kupiti ovdje – uz posebnu cijenu i BESPLATNU dostavu.
Podcast i blog
Marijan Palić vodi i podcast «Atomski marketing». Cilj podcasta jest upoznati slušatelje s marketingom digitalnog doba; marketingom koji se vrlo brzo mijenja.
U prvoj epizodi, koju možete poslušati ovdje, gostovao je Vice Božić iz agencije GoAds i govorio o Google oglašavanju.
Uz podcast, aktivan je i blog u kojem možete pročitati sve zanimljivosti o marketingu digitalnog doba.
Knjigu «Atomski marketing» možeš kupiti ovdje – uz posebnu cijenu i BESPLATNU dostavu.
bi Vas mogao zanimati
Uvjetima korištenja i Pravilima o privatnosti