Kujundžić: Djeca trpe štetu zbog štrajka
MINISTAR zdravstva Milan Kujundžić kazao je kako bi se učitelji i profesori trebali vratiti na posao i nastaviti razgovarati o plaćama jer, upozorio je, štrajk traje predugo, a djeca trpe štetu.
"Razumijem sve sindikate da traže veće plaće, ali mislim da ovo sada predugo traje i da prvenstveno hrvatska djeca trpe štetu. Mislim da bi se trebali vratiti na posao i dalje nastaviti razgovarati o plaćama", izjavio je Kujundžić uoči sjednice užeg kabineta vlade
Kaže da je vlada ponudila koliko je mogla
Ustvrdio je kako je vlada obrazovnim sindikatima u štrajku ponudila najviše koliko je u ovom trenutku mogla dati.
"Mislim da treba trajno razgovarati. Ako bude mogućnosti, treba cijeniti rad učitelja i svih onih koji rade u obrazovnom sustavu", dodao je Kujundžić.
Sindikati u obrazovanju u utorak su najavili opći štrajk do ispunjenja zahtjeva za povećanjem koeficijenata složenosti poslova za 6,11 posto.
Odluku o frontalnom umjesto dosadašnjeg cirkularnog štrajka jednoglasno su donijeli Veliko vijeće Sindikata hrvatskih učitelja i Središnji odbor Nezavisnog sindikata srednjih škola Hrvatske.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Stiže fiskalizacija 2.0: Poduzetnici paničare zbog e-računa, evo što trebate znati
Pronašli smo igru koju će djeca stvarno koristiti i nešto naučiti uz nju
Ovaj mobitel ima sve. Ogroman ekran odličan je za filmove i serije
Znate li za trik s maslacem? Možda zato kolači ne ispadaju kako bi trebali
Najteže je naći poklon za one koji su nam najdraži. Imamo ideje koje će voljeti
Odličan i koristan poklon ispod 10 eura? Imamo deset ideja
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Stiže fiskalizacija 2.0: Poduzetnici paničare zbog e-računa, evo što trebate znati
Pronašli smo igru koju će djeca stvarno koristiti i nešto naučiti uz nju
Ovaj mobitel ima sve. Ogroman ekran odličan je za filmove i serije
Znate li za trik s maslacem? Možda zato kolači ne ispadaju kako bi trebali
Najteže je naći poklon za one koji su nam najdraži. Imamo ideje koje će voljeti