Ljubljana: Završena konferencija CEMT-a
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Prihvaćanjem završne izjave o strategiji razvitka prometne infrastrukture, u Ljubljani je u četvrtak završena dvodnevna konferencija europskih ministara prometa, na kojoj je među ostalim dan prije hrvatsko izaslanstvo prvi put službeno predložilo uključivanje Jadranskojonske ceste u sustav paneuropskih prometnih koridora.
Ideja o tome dobro je primljena, premda ova konferencija nije bila mjesto na kojem bi se to moglo uključiti u neki od dokumenata.
"Konferencija CEMT nije mjesto gdje se pišu i crtaju koordinate novih koridora. To je dobra ideja o kojoj treba razmisliti, ali tek nakon što se konkretno dogovorimo o budućem razvoju mreže paneuropskih koridora", izjavio je na završnoj konferenciji za novinare slovenski ministar prometa Marko Pavliha, domaćin susreta na koji je svoje predstavnike poslalo gotovo 50 zemalja iz Europe, Amerike i Azije.
Slovenija se na konferenciji zauzela za ponovnu analizu politike prometnih koridora, s obzirom na to da nakon proširenja EU-a, neki koridori više nemaju funkciju povezivanja članica i nečlanica EU.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Po riječima ministra Pavlihe, Slovenija traži i ponovnu valorizaciju svoje pozicije kao raskrižja 5. i 10. paneuropskog koridora.
Konferencija se najviše bavila pitanjima multilateralnih kvota za prijevoznike, sigurnošću prometa u svjetlu porasta terorističkih prijetnji i velikog broja žrtava u prometnim nesrećama. Među brojnim inicijativama iznesenim na konferenciji je i ona o uvođenju posebne pristojbe za teretna vozila. Raspravljalo se i o najučinkovitijem načinu plaćanja cestarina kao i o smanjenju zastoja na graničnim prijelazima.
(Hina) xfl ybs
Ideja o tome dobro je primljena, premda ova konferencija nije bila mjesto na kojem bi se to moglo uključiti u neki od dokumenata.
"Konferencija CEMT nije mjesto gdje se pišu i crtaju koordinate novih koridora. To je dobra ideja o kojoj treba razmisliti, ali tek nakon što se konkretno dogovorimo o budućem razvoju mreže paneuropskih koridora", izjavio je na završnoj konferenciji za novinare slovenski ministar prometa Marko Pavliha, domaćin susreta na koji je svoje predstavnike poslalo gotovo 50 zemalja iz Europe, Amerike i Azije.
Slovenija se na konferenciji zauzela za ponovnu analizu politike prometnih koridora, s obzirom na to da nakon proširenja EU-a, neki koridori više nemaju funkciju povezivanja članica i nečlanica EU.
Konferencija se najviše bavila pitanjima multilateralnih kvota za prijevoznike, sigurnošću prometa u svjetlu porasta terorističkih prijetnji i velikog broja žrtava u prometnim nesrećama. Među brojnim inicijativama iznesenim na konferenciji je i ona o uvođenju posebne pristojbe za teretna vozila. Raspravljalo se i o najučinkovitijem načinu plaćanja cestarina kao i o smanjenju zastoja na graničnim prijelazima.
(Hina) xfl ybs
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati