Lufthansa smanjuje promet prema Zagrebu, nastavlja prema drugih šest hrvatskih luka
NJEMAČKA Lufthansa, članica Star Alliance grupacije, revidirala je svoj red letenja za drugu polovicu srpnja i početak kolovoza, javlja Croatian Aviation.
U njemu je najavljeno gotovo 55 tjednih letova prema Hrvatskoj, što je blago smanjenje u odnosu na prvu polovicu ovog mjeseca.
Lufthansa će u nastavku ovog mjeseca prometovati na 11 međunarodnih linija prema Hrvatskoj iz svoje dvije glavne baze - Frankfurta i Münchena.
Smanjenje broja tjednih operacija prema Zagrebu
Lufthansa smanjuje broj tjednih letova prema Zračnoj luci Zagreb u srcu sezone. Naime, umjesto dosadašnja dva leta dnevno (14 puta tjedno), kompanija će sada prometovati 11 puta tjedno prema Zagrebu. Umjesto dva, sada je jedan let dnevno dostupan ponedjeljkom, utorkom i srijedom.
U medijima se proteklih dana pisalo o povezanosti zagrebačke zračne luke, pa je većina prenijela vijest da je Zagreb upravo s Lufthansom povezan s Münchenom, što je netočan podatak. Naime, Lufthansa je tu liniju trajno ukinula te na njoj planira prometovati od ove jeseni, no šanse za to su zbilja male. München i Zagreb povezuje Croatia Airlines s pet tjednih letova.
Smanjenje broja tjednih operacija Lufthanse na liniji između Frankfurta i Zagreba jest neočekivano, osobito kada znamo da kompanija povećava broj tjednih operacija prema zračnim lukama u susjedstvu.
Dva tjedna leta prema Rijeci
Riječka je zračna luka s početkom srpnja napokon dobila linije ovog avioprijevoznika. Linije Lufthanse prema Münchenu i Frankfurtu prometuju jednom tjedno, obje subotom. Na liniji iz Frankfurta prometuju zrakoplovi tipa A320, dok na liniji iz Münchena kompanija koristi manje zrakoplove tipa CRJ900.
Pet tjednih letova prema Puli
Pulska zračna luka također ima linije prema Münchenu i Frankfurtu, no u prometu je više tjednih letova u odnosu na Rijeku. Naime, linija iz Münchena za Pulu prometuje subotom i nedjeljom, dok linija iz Frankfurta prometuje ponedjeljkom, petkom i subotom. Kompanija na liniji iz Frankfurta koristi zrakoplove većeg kapaciteta (A320).
Sedam tjednih letova prema Zadru
Zadarska zračna luka trenutno ima sedam tjednih letova ovog avioprijevoznika. Linija iz Münchena prometuje tri puta tjedno, srijedom, subotom i nedjeljom, dok linija iz Frankfurta prometuje četiri puta tjedno, ponedjeljkom, srijedom, subotom i nedjeljom. Kompanija koristi zrakoplove tipa CRJ900, E195, A320 i A321 prema zadarskoj zračnoj luci.
Čak 13 puta tjedno prema Splitu
Značajniji broj operacija bilježi Zračna luka Split. Linija iz Münchena trenutno prometuje sedam puta tjedno, svakog dana osim srijedom, no petkom prometuju dva dnevna leta. U drugoj polovici kolovoza kompanija najavljuje smanjenje broja tjednih operacija na ovoj liniji.
Linija Frankfurt - Split - Frankfurt u prometu je šest puta tjedno, svakog dana osim srijede, a kompanija na njoj koristi zrakoplove iz A320 obitelji. Na linijama prema Münchenu i Frankfurtu iz Splita još prometuju Croatia Airlines i Condor Airlines.
Dubrovnik rekorder - 16 tjednih letova
Zračna luka Dubrovnik trenutno bilježi najveći broj tjednih letova ovog njemačkog avioprijevoznika. Radi se o čak 16 tjednih letova na dvije linije.
Linija iz Münchena prema Dubrovniku prometuje svakodnevno, s time da su dva dnevna leta trenutno dostupna subotom i nedjeljom, ukupno 9 puta tjedno. Linija iz Frankfurta za Dubrovnik prometuje 7 puta tjedno, svakog dana u tjednu. Na linijama prema Dubrovniku Lufthansa također koristi zrakoplove iz A320 obitelji.
Lufthansa trenutno ima čak 54 tjedna leta prema 6 hrvatskih zračnih luka. Kompanija ne prometuje jedino prema Braču i Osijeku, dvije zračne luke otvorene za međunarodni promet.
Uz Croatia Airlines, Air France, KLM, LOT, Austrian Airlines i druge velike avioprijevoznike, Lufthansa omogućuje konekcije prema brojnim odredištima u Europi i svijetu, što je iznimno važno za povezanost hrvatskih zračnih luka.
Valja napomenuti da je moguće da će Lufthansa u narednim tjednima reagirati na promjenu pozicije Hrvatske na koronakarti, smanjujući broj tjednih letova i/ili koristeći zrakoplove manjeg kapaciteta prema 6 spomenutih zračnih luka.
Radi se o promjeni koja bi, prije svega, mogla utjecati na avioprijevoznike koji su limitirani na određeno tržište te nemaju široku mrežu na kojoj bi mogli privući veći broj konektiranih putnika.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati