NASA objavila nevjerojatnu snimku zalaska Mjeseca, pogledajte video

Foto: NASA/Anne McClain

OVDJE na Zemlji kada se odlučimo diviti nekom prirodnom fenomenu, pogotovo ako pritom želimo stvoriti romantičnu atmosferu, vrlo često se odlučimo za promatranje silaska naše zvijezde s horizonta, odnosno zalaska Sunca. No pri boravku u svemiru, astronauti imaju priliku u jednom danu, odnosno unutar 24 sata, vidjeti 16 zalazaka i izlazaka Sunca te to nije jedina stvar koja ih može fascinirati pri pogledu na naš planet.

Astronautkinja Anne McClain

NASA-ina astronautkinja Anne McClain, koja se trenutno nalazi na Međunarodnoj svemirskoj postaji, na Twitteru je objavila prekrasnu snimku zalaska - Mjeseca.

"Kada nas pitaju kako se zabavljamo na Međunarodnoj svemirskoj postaji, većina nas će reći: 'Pa gledamo kroz prozor.' Ovo je razlog zašto!", napisala je Anne McClain na Twitteru.

Šetnja svemirom

Anne McClain nedavno je objasnila zbog kojih je razloga NASA otkazala prvu šetnju svemirom u povijesti koju su trebale izvesti samo žene astronautkinje, odnosno o čijoj se to točno odluci radilo i zašto je nastao problem sa svemirskim odijelima.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
;