"Nobilo Wine Group" s novim imidžem kao ulaznicom za visoku klasu
DRUGA po veličini novozelandska vinarija "Nobilo Wine Group" odbacila je svoje, jedno od najstarijih imena u vinogradarstvu, kako bi se približila novom korporativnijem izgledu.
Grupacija je izvršila rebrandiranje svojeg tržišnog imidža na kojemu će odsad nastupati pod imenom Constellation New Zealand, a u što je uključena nova strategija, kojoj je cilj šira prezentacija njenih vinskih etiketa, rekao je izvršni direktor Joe Stanton.
Proizvođači vodećih izvoznih vina: Kim Crawford, Nobilo, Monkey Bay, Selaks i Drylands, smanjili su proizvodne kvote kako bi dali prednost kvaliteti ponude na tržištu kojemu žele pristupiti smjelije. "Fokusirat ćemo se više prema elitnom dijelu tržišta", rekao je Stanton.
Vinarija Nobilo kupuje nove vinarije diljem Novog Zelanda i dalje uspješno izvozi svoje poznate brandove koji uključuju i tri najprodavanije etikete u Sjedinjenim Državama. Stanton je nadodao kako je pravo vrijeme za promjenu branda koji je u današnjem poslovanju ključan, a čijom će se promjenom i kvalitetnim plasiranjem lakše prebroditi trgovinski pritisci.
Podsjetimo, Nikola Nobilo hrvatski je imigrant koji je na Novi Zeland došao 1937. godine kao 24-godišnjak. Vinogradarstvom se počeo baviti 1943. kada je sjeverozapadno od Aucklanda počeo uzgajati vinovu lozu. "Nick" Nobilo, umro je 29. kolovoza 2007. godine u 94. godini života kad je njegova popularnost, osim u vinskoj industriji, porasla zbog njegove unuke Keite, poznatije pod nadimkom "Nasljednica" o kojoj je bilo riječi povodom njenog privođenja zbog posjedovanja i konzumacije droge.
I.K/V.M
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati