Pao sustav HZZO-a. Ban Toskić: Nemamo dovoljno tiskanica za papirnate recepte
![Pao sustav HZZO-a. Ban Toskić: Nemamo dovoljno tiskanica za papirnate recepte](https://ip.index.hr/remote/bucket.index.hr/b/index/df202c2a-a91c-4db9-86e9-7f5eda9df641.jpg?width=765&height=403)
PREDSJEDNICA Koordinacije obiteljske medicine (KoHOM) Nataša Ban Toskić je upozorila da ordinacije nemaju dovoljno tiskanica za papirnate uputnice i recepte, u situaciji pada Centralnog zdravstvenog informacijskog sustava (CEZIH), što se događa već drugi dan zaredom.
Od jučer ujutro CEZIH je pao, ne prolaze nikakvi elektronički recepti niti uputnice, a u sustav ne stižu ni bolnički nalazi u kartone pacijenata, izjavila je Hini predsjednica KoHOM-a.
"Ne znamo kad će se ovo riješiti"
Svi oni kojima recepti i uputnice ne prolaze elektroničkim putem, mogu ih dobiti isprintane. To je izvanredni način rada koji je i predviđen propisima kada nestane struje.
No, Ban Toskić upozorava da ordinacije imaju samo mali broj tiskanica za kratkotrajne probleme, a sada to traje već drugi dan pa su u problemu i liječnici i pacijenti.
"Mi nemamo dovoljno tiskanica za ovako dugo razdoblje da tiskamo uputnice i recepte. Ne znamo zašto je do ovoga došlo ni kada će se riješiti", ističe Ban Toskić.
Upozorava da u situaciji porasta broja novooboljelih od covida-19, ne prolaze ni uputnice za testiranje na covid.
"Pacijenti ne razumiju što se događa, obično negoduju prvo nama i njihova ljutnja ide prvo na nas. Kada im ne stigne naručeni recept, zovu nas nekoliko puta, pitaju što se događa i ljute se", objašnjava Ban Toskić.
"Vrlo nam je otežan rad"
Obiteljski liječnici, kaže, nemaju nikakvu informaciju što se događa i kada se očekuje rješenje, niti zašto je do ovoga došlo tako da svojim pacijentima i ne mogu reći u kojem periodu mogu očekivati svoju kroničnu terapiju.
"Vrlo nam je težak rad i neugodno smo iznenađeni da ne postoje kapaciteti da se ovaj problem brzo riješi", ističe predsjednica KoHOM-a.
Iz Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje poručili su da rade na otklanjanju problema i nadaju se skoroj normalizaciji rada svih korisnika CEZIH-ova sustava. Čim se problemi otklone, obavijestit će o tome javnost.
![](/Content/img/loader_40px.gif)
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati