P&G: "Potrošač" neutemeljeno napada Ariel i zavarava potrošače

P&G: "Potrošač" neutemeljeno napada Ariel i  zavarava potrošače

TVRTKA Procter & Gamble odbacuje neutemeljene navode o deterdžentu za pranje rublja Ariel izrečene 4. listopada 2004. u emisiji "Latinica".

U cijelosti prenosimo priopćenje tvrtke Procter & Gamble:

Navode je iznijeo predstavnik Udruga za zaštitu potrošača "Potrošač", koji je već prije započeo negativnu medijsku kampanju protiv Ariela. Predstavnik Udruge izjavio je netočne činjenice, neutemeljeno napadajući robnu marku Ariel i tako zavarao potrošače.

Deterdžent za pranje rublje Ariel na hrvatskom je tržištu već 10 godina. Potrošači ga koriste svakodnevno. Vodeća tržišna pozicija koju Ariel ima među deterdžentima za pranje rublja najbolji je pokazatelj zadovoljstva potrošača kvalitetom koju pruža.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Proizvod i njegova ambalaža u skladu su s hrvatskim zakonima i pravnom regulativom. To potvrđuje i pismena izjava koju smo primili od Državnog inspektorata u svezi obaveznih podataka na ambalaži.

Tvrtka Procter & Gamble ima odličnu dugogodišnju suradnju s hrvatskim državnim institucijama i Hrvatskom udrugom za zaštitu potrošača. Tvrtka Procter & Gamble trži pod istom robnom markom deterdžente različitog sastava u različitim zemljama, uvijek prilagođenih pojedinoj zemlji ili regiji.Ime varijante robne marke jasno je naznačena na proizvodu. To i jest bit globalnih robnih marki i uobičajena je poslovna praksa.

Deterdžent za pranje rublja Ariel koji se nalazi na hrvatskom tržištu proizveden je u Češkoj, zemlji članici Europske Unije. Tvornica u Češkoj također proizvodi deterdžente i druge proizvode za čišćenje u kućanstvu za ostale zemlje članice Europske Unije, uključujući zemlje Zapadne Europe, kao što su Austrija i Njemačka. Tvornica zadovoljava najviše proizvodne standarde, kao uostalom i sve ostale Procter & Gamble tvornice diljem svijeta.

Ariel koji se nalazi na hrvatskom tržištu zadovoljava visoke standarde kvalitete. Proizvod je optimaliziran uvažavajući hrvatsku regulativu i navike potrošača (kao što su tipovi i prosječna starost mašina za pranje rublja, način pranja i doziranja deterdženta, vrste zaprljanja i vrste materijala), te konkurentno okruženje. Tvrdnje navedene na proizvodu, kao i na reklamama su točne. Proizvod koji se nalazi na hrvatskom tržištu također je ispitan i atestiran od strane vodeće nezavisne švicarske institucije za kontrolu kvalitete SGS. Tvrtka Procter & Gamble ima dugoročne planove na hrvatskom tržištu. Tvrtka Procter & Gamble poduzet će potrebne pravne korake kako bi bila sigurna da netočni navodi neće zavaravati hrvatske potrošače i naštetiti povjerenju koje potrošači imaju prema Arielu.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara