Kako rasporediti budžet na internet oglašavanje?

Kako rasporediti budžet na internet oglašavanje?

Foto: PR Foto

SVAKI dan u svojoj marketinškoj agenciji barem 100 puta kažete sljedeće pojmove: kampanja, web stranica, ROI, SEM, Fan Page, klijent, online reputacija, newsletter? Za vrijeme ručka s kolegama raspravljate jesu li produktivniji Google ili Facebook oglasi? Svakih 15 minuta provjeravate što su "fanovi" na "fejsu" komentirali, koliko novih "lajkova" je dobila Vaša nova medijska kampanja, te jeste li "retvitani" od utjecajnih profila?

Znanja nikad dosta - pogotovo onih aktualnih, a za to se pobrinula edukativna konferencija Web::Strategija 12 - Tajne marketinških agencija, na kojoj će se 10.-12.11.2011. u zagrebačkom Hypo centru otkriti tajne online i offline marketinga - od svih najnovijih grana web-oglašavanja u regiji, rezultata istraživanja o raspodjeli marketinškog online kolača do strategije kako da i Vi dobijete svoj komad.

Prijaviti se možete preko online obrasca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Bilo da ste početnik ili stručnjak na području marketinga, uloga Web::Strategije nije samo edukativna - ona je i mjesto druženja, sklapanja novih poznanstava i poslovnih suradnji za vrijeme ručka, ili razmjenjivanje iskustava uz kavu. Web::Strategija je i mjesto održavanja panel rasprave te mjesto na kojem možete sudjelovati u zanimljivim nagradnim igrama sponzora.

No Vas prije svega zanimaju konkretne stvari, konkretni trendovi o kojima ovisi i uspješno poslovanje Vaše marketinške agencije. Kakva su predviđanja o promjenama na području web marketinga u 2012. godini? Kako i na koje platforme raspodijeliti budžet za online oglašavanje? U kojoj mjeri se usmjeriti na online, a u kojoj mjeri na tradicionalno offline oglašavanje?

Možda izjava predavača Miroslava Varge, jednog od TOP5 predavača prema anonimnim ocjenama publike, može odgovoriti na neka Vaša pitanja: "Optimalna podjela budžeta za web-oglašavanje u 2012. godini trebala bi ovisiti o rezultatima izmjerenim od ostvarenih konverzija, realiziranih goal-funkcija iz analitičkih alata ili narudžbi izmjerenih u CMS sustavu. Nažalost, vrlo malo tvrtki u Hrvatskoj mjeri te parametre i stoga je raspodjela budžeta uglavnom prepuštena "osjećaju". Marketing mix, a poglavito internet marketing mix mora biti definiran povratnim rezultatima. Kod internet marketinga sve je mjerljivo i zato je možda najbolji savjet kako rasporediti proračun za internet oglašavanje: Izmjerite povratne rezultate i ulažite tamo gdje je najbolji omjer uloženo/dobiveno!"

Drugi i treći dan konferencije za Vas smo pripremili 3 seminara. Za Google AdWords seminar zaslužan je već spomenut Miroslav Varga, koji će Vas naučiti kako povećati posjećenost web stranica putem kontekstualnih oglasa, a naučena znanja moći ćete testirati čak i u Etarget mreži - organizacijskom partneru konferencije. TOP5 predavač Web::Strategije, Siniša Gavrilović uvest će Vas u područje nezaobilazne SEO tehnike, znanjem kojim barata tek nekolicina hrvatskih marketinških agencija, ali koju ovim putem možete usavršiti i primijeniti u svom poslovanju. Treći dan - seminar Druminar vode predavači Davor Runje i Željko Riha.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara