Pogledajte najvrjednije svjetske brendove za ovu godinu: U Top 10 svi su iz SAD-a

Pogledajte najvrjednije svjetske brendove za ovu godinu: U Top 10 svi su iz SAD-a

Foto: Arhiva

COCA COLA i dalje je najskuplji svjetski brend, a među deset najvrjednijih marki na svijetu, nema nijedne koja nije iz SAD, objavila je u svom velikom istraživanju kompanija Interbrand.

Na drugom mjestu našao se IBM, treći je Microsoft, a prva tvrtka izvan SAD-a na popisu najskupljih je Toyota na 11. mjestu.

Colin brand, procjenjuje se, vrijedi 71,86 milijardi dolara. U top 10 prevladavaju tehnološke tvrtke, pa se osim IBM-a i Microsofta, na četvrtom mjestu našao Google, Intel je sedmi, Apple osmi, a Hewlett Packard deseti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Listu deset najskupljih globalnih marki upotpunjuju general Electric na petom mjestu, šesti McDonald's i deveti Disney.

Kako je Cola već 11 godina na vrhu to i nije neka novost, već su se analitičari više fokusirali na streloviti rast Applea, kojemu je vrijednost u godinu dana povećana 58 posto. Sa 17. mjesta popeli su se na osmo.

Najveći pad doživjela je Nokia, koja je pala s osmog na 14. mjesto. Lani je bila najjača europska marka, a sad je pretekao Mercedes na 12. mjestu.

Od sto najjačih brendova svijeta čak 49 dolazi iz SAD-a, a 38 iz europskih zemalja.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara