Predstavljen projekt "Hrvatski kulturni proizvod za izvoz"
Tekst se nastavlja ispod oglasa
U Ministarstvu kulture danas je predstavljen projekt "Hrvatski kulturni proizvod za izvoz" kojemu je cilj promocija tradicionalne hrvatske kulture u svijetu kroz glazbu.
"Želimo postići da se hrvatski kulturni proizvod ponovno počne izvoziti u svijet i da ga se prepozna kao nešto vrijedno, a to se najbrže može učiniti glazbom", izjavio je na konferenciji za novinare ministar kulture Božo Biškupić.
Istaknuo je nužnost čvršćeg povezivanja kulture i turizma koje bi, tvrdi, pomoglo plasiranju hrvatskog kulturnog proizvoda na svjetsko tržište i potaknulo razvoj turizma i drugih gospodarskih grana. "Neka nas čuju kada je riječ o glazbi i posjete kada je riječ o turizmu", rekao je Biškupić.
Voditelj projekta Nenad Bach, popularni hrvatski glazbeni umjetnik koji živi u New Yorku, naglasio je kako je "drevne vibracije" tradicionalne hrvatske glazbe, poput klapskog pjevanja, nužno podići na odgovarajuću razinu i "pokazati svijetu da imamo nešto što drugi nemaju".
"Imamo vrijednost koju moramo pokazati svijetu, a glazbom ćemo to učiniti najlakše jer ona ide izravno u srce", dodao je.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Državni tajnik u Ministarstvu turizma Zdenko Mikčić također je istaknuo važnost suradnje kulture i turizma te sustavne potpore oba sektora promociji hrvatskog kulturnog proizvoda u svijetu. Najavio je skoro osnivanje ureda za kulturni turizam pri Hrvatskoj turističkoj zajednici koji bi, među ostalim, trebao upravljati fondom iz kojega bi se financirali projekti poput ovoga.
Oko Bachova projekta okupili su se brojni hrvatski glazbenici, poput Nine Badrić, Radojke Šverko i Tamare Obrovac, te klape "Novalia", "Sinj" i još neke.
Ministar Biškupić najavio je i neke nove projekte koje bi Ministarstvo uskoro trebalo pokrenuti, kao što je projekt "Putevi kulture i gradovi kulture" te program prevođenja hrvatske literature na strane jezike i njezina distribucija na svjetsko tržište.
(Hina) xtr yaz
"Želimo postići da se hrvatski kulturni proizvod ponovno počne izvoziti u svijet i da ga se prepozna kao nešto vrijedno, a to se najbrže može učiniti glazbom", izjavio je na konferenciji za novinare ministar kulture Božo Biškupić.
Istaknuo je nužnost čvršćeg povezivanja kulture i turizma koje bi, tvrdi, pomoglo plasiranju hrvatskog kulturnog proizvoda na svjetsko tržište i potaknulo razvoj turizma i drugih gospodarskih grana. "Neka nas čuju kada je riječ o glazbi i posjete kada je riječ o turizmu", rekao je Biškupić.
Voditelj projekta Nenad Bach, popularni hrvatski glazbeni umjetnik koji živi u New Yorku, naglasio je kako je "drevne vibracije" tradicionalne hrvatske glazbe, poput klapskog pjevanja, nužno podići na odgovarajuću razinu i "pokazati svijetu da imamo nešto što drugi nemaju".
"Imamo vrijednost koju moramo pokazati svijetu, a glazbom ćemo to učiniti najlakše jer ona ide izravno u srce", dodao je.
Oko Bachova projekta okupili su se brojni hrvatski glazbenici, poput Nine Badrić, Radojke Šverko i Tamare Obrovac, te klape "Novalia", "Sinj" i još neke.
Ministar Biškupić najavio je i neke nove projekte koje bi Ministarstvo uskoro trebalo pokrenuti, kao što je projekt "Putevi kulture i gradovi kulture" te program prevođenja hrvatske literature na strane jezike i njezina distribucija na svjetsko tržište.
(Hina) xtr yaz
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati