Prijava radova za nagradu "zlatno pero" IABC-a do 21. siječnja

MEĐUNARODNA udruga poslovnih komunikatora (IABC), sa sjedištem u Los Angelesu, objavila je poziv za prijavu radova za nagradu "Zlatno pero", koju dodjeljuje najboljim projektima iz područja odnosa s javnošću i tržišnih komunikacija, izvijestila je Hrvatska udruga za odnose s javnošću.

IABC je jedna od najvažnijih svjetskih udruga profesionalnih komunikatora, a njezina nagrada "Zlatno pero" (Gold Quill) smatra se jedinstvenom među nagradama u području komunikacija.

Ta međunarodna udruga već 25 godina nagrađuje najbolje projekte koji su tijekom godine ostvareni na području komunikacija, bez obzira na regiju, predmet, objekt i ciljeve samih akcija.

U raznim kategorijama nagrađuju se radovi koji su svojim profesionalnim postignućima, inovativnim, strateškim pristupima i taktikama pomogli rješavanju problema i postizanju poslovnih i komunikacijskih ciljeva.

Član stručnog žirija IABC-a za dodjelu nagrade "Zlatno pero" već treću godinu zaredom je Ozren Kanceljak, inače član i predsjednik Nadzornog odbora Hrvatske udruge za odnose s javnošću, te pokretač nagrađenih hrvatskih projekata.
Tekst se nastavlja ispod oglasa

U ime IABC-a i stručnog žirija Kanceljak je pozvao sve hrvatske tvrtke, ustanove, agencije te poslovne komunikatore da prijave svoje radove za ovogodišnju nagradu "Zlatno pero 2003." i tako se okušaju u globalnoj konkurenciji.

Sve informacije o nagradi, kategorijama i uvjetima prijave nalaze se na web stranici: www.iabc.com a rok za prijavu je do 21. siječnja 2004.

Od hrvatskih projekata nagradu "Zlatno pero" do sada su dobili: HT ISDN - Millenium Concert (kategorija Special Events - 2001.), Croatian Discography Analysis (kategorija Customer Relations - 2002.) te akcija "Dajmo da čuju" (kategorija Multi-Audience 2002.).

(Hina) pp/sp sp

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara