Prijevoznici: Hrvatski vozači moraju u samoizolaciju, a strane kompanije dovoze robu

Prijevoznici: Hrvatski vozači moraju u samoizolaciju, a strane kompanije dovoze robu
Foto: PIxsell/Goran Kovacic

PREDSJEDNIK Udruge hrvatskih cestovnih prijevoznika Dragutin Kranjčec pozvao je državu da pomogne toj ugroženoj gospodarskoj grani, ustvrdivši da su hrvatski vozači u aktualnoj situaciji s koronavirusom u nepovoljnijem položaju u odnosu na strane vozače.

Kranjčec je u četvrtak, u izjavi za HRT u Varaždinu, rekao da je Hrvatska jedina zemlja unutar Europske unije koja je za vozače spremila karantenu i samoizolaciju.

„Preporuke Europske unije su da se trebaju napraviti 'zeleni koridori' te da treba omogućiti vozačima da normalno svakodnevno rade svoj posao vozeći kamion, a ne stajati po graničnim prijelazima, raznim kontrolama, čekajući konvoje“, kazao je Kranjčec. Napomenuo je i da tako hrvatski vozači moraju u samoizolaciju, a strane kompanije dovoze i odvoze robu. Smatra da su time hrvatski prijevoznici još više opterećeni i nekonkurentni.

Kranjčec: Vozači izravno odgovorni za najmanji broj slučajeva zaraze koronavirusom

Kranjčec je ustvrdio da su vozači izravno odgovorni za najmanji broj slučajeva zaraze koronavirusom te pozvao državu da im se pomogne kako vozači ne bi bili „na prvoj liniji za otkaze“.

„Državni službenici i namještenici, osim zdravstvenih radnika, policije, carine, onih koji moraju raditi, svi drugi bi se na neki način morali odreći dijela svog novca u korist hrvatskih firmi i hrvatskih vozača“, poručio je Kranjčec.

Predsjednik Udruge hrvatskih cestovnih prijevoznika smatra da su vozači diskriminirani i strogim kontrolama pri dostavama.

Premijera i vladu pozvao da teret krize ravnomjerno raspodjele

„Istovremeno se tim vozačima nudi 3250 kuna kao i onima koji sjede doma i neće raditi. To je diskriminacija i to treba javno i glasno reći“, kazao je Kranjčec.

Premijera i vladu pozvao je da teret krize ravnomjerno raspodjele.

Kranjčec je dodao da je velik broj prijevozničkih firmi pred zatvaranjem, ali da žele pomoći svojoj zemlji u kriznoj situaciji.

„Prijevoznici su bili 1991. na prvoj liniji, radili su logistiku. Isto tako rade i danas. To mora netko primijetiti i to mora javno reći tim firmama, vozačima koji spavaju u kabinama dva tjedna“, zaključio je Kranjčec.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara