Reklama za britanske turiste: Hrvatska za "siću"

Reklama za britanske turiste: Hrvatska za "siću"

CHARISMA, PR agencija koja zastupa Hrvatsku turističku zajednicu na britanskom tržištu, objavila je danas na konferenciji na novinare pozivnicu svim Britancima da posjete Hrvatsku. Naime, Hrvatska se preko Charisme, trenutno reklamira na način da smo najbolja turistička destinacija u vrijeme dok traje financijska kriza.

"Hrvatska je idealna destinacija za one koji žele uštedjeti nešto 'sitniša'", stoji u svojevrsnoj pozivnici Charisme Britancima. Glasnogovornik tvrtke pojasnio je kako Hrvatska daje izvrsnu vrijednost za utrošeni novac. Također čelnici Charisme danas su novinarima pokazali financijske podatke prema kojima u Hrvatskoj sve više boravi britanskih turista, a kako kažu, Hrvatska je još uvijek idealna jer nije ušla u euro zonu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nova reklamna kampanja koja bi se mogla opisati riječima "Hrvatska za siću" možda ne bi bila tako čudna i nelogična u vrijeme svjetske financijske krize da nema sljedećeg podatka. Naime, ove godine gotovo su se svi žalili na (pre)visoke cijene kako u hotelskim objektima, a tako i u vanpansionskoj ponudi. Stoga bi se britanski turist mogao dobro iznenaditi o "sići" na Jadranu. A na koncu ako znamo da je najbolji gost onaj koji se opet vraća, teško nam se piše sljedećih sezona. 

I.Ć.
Foto:Arhiva

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara