Roemer: Nije istina da HRT gubi gledanost
GLASNOGOVORNIK HRT-a Janoš Roemer reagirao je na tekst Indexovog komentatora Tomislava Klauškog pod naslovom "Koga više briga za propast HTV-a?". Roemer u svom priopćenju tvrdi kako su u navedenom komentaru iznesene neistinite teze. Reagiranje s HRT-a prenosimo vam u cijelosti:
"Nije točno da Hrvatska radiotelevizija gubi gledanost. Programi HTV-a i dalje su najgledaniji televizijski programi u Hrvatskoj, kao što je i u svim popisima najgledanijih emisija koji se objavljuju u drugim medijima većina emisija s HTV-ovih programa. Valjda nije ništa čudno u tome da drugi programi također imaju rado gledane emisije koje ponekad budu gledanije od neke HTV-ove.
Nije točno da Hrvatska radiotelevizija postojano gomila gubitke. Već niz godina HRT poslovnu godinu završava pozitivno, a budžet za 2009. godinu predviđa da bi tako trebalo biti i ove godine.
Nije točno da Hrvatska radiotelevizija gubi tržišnu utrku. Prije svega, HRT kao nacionalni javni elektonički medij uopće ne sudjeluje i u kakvoj tržišnoj utrci niti bi to shodno zakonskim odredbama mogao. Ako autor tom tvrdnjom misli pak na to da se smanjuje HRT-ov prihod od marketinga, pozivamo ga da provjeri koliko u Hrvatskoj ima poduzeća koja se također financiraju (i) od marketinga a u kojima nema takvog pada.
Svoju implikaciju da se nitko ne zabrinjava nad činjenicom da je otkriveno kako će se od marketinga prikupiti 130 milijuna kuna manje nego što je planirano autor demantira odmah dalje u svom tekstu gdje navodi da se oko pada prihoda od marketinga digla velika buka. Na promjenu okolnosti u marketinškom poslovanju Ravnateljstvo HRT-a odmah je reagiralo i o tome su mediji izvijestili.
Nije točno da u pitanje dolazi isplata plaća zaposlenih na Prisavlju. I o tome su mediji izvijestili izvještavajući sa sjednice Programskog vijeća na kojoj su se razmatrale promjene poslovnog plana.
Točno je da nitko nije objasnio zašto se neka reklama emitira u nekom reklamnom bloku i koliko košta, ali to je samo zato što to nitko nije pitao. Reklame pojedinih oglašivača u završnim utakmicama 'Lige prvaka' emitiraju se zato što su ih oglašivači naručili i platili. Cjenici HRT-ovog marketinga svima su dostupni na našim internetskim stranicama.
Nije točno da će Etički kodeks HRT-a služiti zaštiti Glavnog ravnatelja. Etički kodeks i dalje omogućava svakom zaposleniku prijavu protiv Glavnog ravnatelja ako smatra da je prekršio Kodeks. U to se također svatko može sam uvjeriti – i Etički kodeks HRT-a dostupan je na HRT-ovim internetskim stranicama.
Nije točno da je Glavni ravnatelj ikad igdje tvrdio da je Elizabeta Gojan karijeru napravila na leševima svojih kolega. Riječi Glavnog ravnatelja o kadrovskim događajima na HRT-u tijekom devedesetih godina (izgovorene na zatvorenom sastanku) također su vrlo precizno prenijete u HRT-ovim reagiranjima na objavljene netočne zlonamjerne interpretacije.
Netočno je da se HTV više ne gleda, da se na njemu ne oglašava, da se nitko na njega ne poziva i da ga nitko ne citira. Upravo je suprotno i sve to lako je dokazivo objektivnim pokazateljima koji su većinom jasni bez posebnog isticanja.
Ukratko, u članku je netočna svaka navedena mjerljiva i provjerljiva 'činjenica'. Sve ostalo osobne su subjektivne impresije, uvredljive aluzije ili pogrešni zaključci autora o kojima sve govori kvaliteta 'činjenica' navedenih u tekstu da ih 'potkrijepe'".
J.C.
Foto: Arhiva
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati