Ryanair šestu godinu zaredom proglašen najgorim avioprijevoznikom
PREMA istraživanju provedenom u Velikoj Britaniji, tvrtka Ryanair šestu je godinu zaredom proglašena najgorom među zračnim prijevoznicima na kratke udaljenosti, javlja BBC.
Najpopularniji Aurigny Air Service, Swiss Airlines te Jet2
Rezultati su to istraživanja Wich u kojem se provodi anketiranje putnika o 19 zračnih prijevoznika koji lete iz Velike Britanije.
Među prva tri nalaze se Aurigny Air Service, Swiss Airlines te Jet2, a drugi veliki avioprijevoznici iz Velike Britanije - EasyJet i British Airways - našli su se na 11., odnosno na 15. mjestu.
Putnici nezadovoljni zbog nemogućnosti povrata novca, ponudom hrane i pića te izmjenama pravila o prtljazi
Objašnjenje za nezadovoljstvo putnika Ryanairom leži u nekoliko faktora. Naime, ove godine se u Ryanairu odvio štrajk tijekom kojeg su otkazani letovi, no tvrtka je odbila putnicima vratiti novac. Nadalje, tri puta tijekom 2018. godine mijenjana su pravila koja se tiču prtljage. Isto tako, na putnike koji su koristili usluge Ryanaira prijevoznik nije ostavio dobar dojam po pitanju ponude hrane i pića, usluge prilikom ukrcaja i iskrcaja, a nisu zadovoljni ni izgledom unutrašnjosti aviona.
Prema istraživanju, tisuće ispitanika izjavilo je kako nikad više neće putovati Ryanairom. Naime, 70 posto ispitanika na pitanje kojim avioprijevoznikom više nikad ne bi putovalo kao odgovor je dalo Ryanair.
"Ljudi će i dalje nastaviti putovati Ryanairom''
Ipak, nezavisni konzultant Chris Tarry izjavio je za BBC kako će unatoč lošim rezultatima istraživanja ljudi i dalje nastaviti koristiti Ryanair kao prijevozno sredstvo.
''Ryanair još uvijek predstavlja veliku vrijednost za mnogo ljudi. Dobiju upravo ono što su očekivali'', rekao je Tarry.
U posljednjih šest godina broj putnika povećan za 80 posto
Glasnogovornik Ryanaira izjavio je kako rezultati ankete ne govore ništa o uspjehu same tvrtke.
''Broj putnika Ryanaira porastao je za 80 posto u posljednjih šest godina, a Ryanair.com je postao najposjećenija web stranica među avioprijevoznicima'', poručili su iz Ryanaira dodavši kako te brojke o tome što putnici žele govore puno više nego nereprezentativno istraživanje napravljeno na uzorku od 8000 ljudi.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati