Serija međunarodnih priznanja agenciji Bruketa&Žinić

GRAPHIS, jedan od najznačajnijih svjetskih časopisa na području dizajna i vizualnih komunikacija, uvrstio je sedam radova agencije Bruketa&Žinić u svoje godišnjake za 2005.

Svake godine Graphis objavljuje godišnjake za područja dizajna, oglašavanja, interaktivnog dizajna i fotografije. Graphis Advertising 2005 uvrstio je tri rada vodeće hrvatske agencije.

Strogu selekciju prošli su TV oglasi Wooferi, Radija 101, rad kreativnog direktora Moea Minkare i art direktorice Željke Županić, novinski oglas Sretan Uskrs i oglasi Dobra hrana koje su Davor Bruketa i Nikola Žinić radili za Podravku.

Graphis Annual Reports 2005 uvrstio je godišnje izvješće hrvatske investicijske tvrtke Adris, rad art direktora Siniše Sudara, te godišnje izvješće Podravke Tajna dobre kuhinje, rad art direktorice Maje Bagić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Graphis Posters 2005 je među najbolje uključio plakat Riječkih ljetnih noći, rad Davora Brukete i Nikole Žinića, koji je najavio novi kulturni ljetni festival. U Graphis Interactive Design 2005 ušla je web stranica Je*sa, koju su, kao i image kampanju, za lanac trgovina obućom Jegerstar osmislili kreativni direktor Moe Minkara i art direktor Krunoslav Franetić.

Graphis je od 1944. godine, kada je prvi puta izašao u Švicarskoj, izrastao u autoritet na području vizualnih komunikacija, izgradivši visoke standarde za izbor najznačajnijih i najutjecajnijih svjetskih radova na području vizualnih komunikacija.

Radovi agencije Bruketa&Žinić predstavljeni u Graphisu 2005 višestruko su nagrađivani diljem svijeta, pa su tako osvojili: Zlato na Međunarodnom festivalu oglašavanja 2004 u Moskvi, Typographic Excellence na Type Directors Club 2005 u New Yorku, Mala zvona i Srebrno zvono na Festu 2004 u Opatiji.

 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara