Strojovođa Domitrović je poginuo nakon što je dobio odobrenje da prođe kroz crveno

Strojovođa Domitrović je poginuo nakon što je dobio odobrenje da prođe kroz crveno

Foto: Tea Cimaš / Cropix

PREDSJEDNIK Sindikata strojovođa Hrvatske Nenad Mrgan potvrdio je za HTV-ov Dnevnik 3 da je strojovođa Damir Domitrović poginuo prije četiri dana kod tunela Kupjak jer mu je signalizirano da može proći kroz crveno svjetlo.

Sindikalist je pojasnio da u pravilnicima HŽ-a još iz 1996. postoji tzv. lažno zauzeće i da se u takvim slučajevima dopušta prolazak vlaka, ali se u tragediji kod Kupjaka pokazalo da je dojava, odnosno crveno za strojovođu, bilo opravdano!

"Taj je pravilnik donesen jer se pokazalo da su neke dojave bile lažne, a vlakovi su zbog toga kasnili pola sata", kazao je Mrgan.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Upozorio je da iz HŽ-a pogrešno tumače da je nesreću uzrokovao odron kamenja, kazavši da se na prugu srušio cijeli potporni zid.

"Tražimo ime i prezime odgovornog, onih koji su prije godinu, godinu i pol radili remont. Bojimo se da će se teško utvrditi odgovornost", zaključio je šef sindikata strojovođa.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara