Suspendiran urednik Brisanog prostora, traže se smjene odgovornih za aferu

HAŠIM BAHTIJARI, jedan od članova Programskog vijeća HRT-a na današnjoj je sjednici neizravno zatražio ostavku glavnog ravnatelja Vanje Sutlića, zbog njegovih "mlakih reakcija" u vezi slučaja korupcije na HRT-u.

> Zazvonilo zvono na uzbunu zbog "prvorazrednog skandala" korupcije na HRT-u

"Očekivao sam suspenziju svih onih osoba koje se ne spominju prvi puta u vezi korupcije. Očekivao sam da glavni ravnatelj pokrene smjenu osoba koje su odgovorne za ovu aferu. U protivnom, postavlja se pitanje vjerodostojnosti kuće, kao i odgovornosti Vanje Sutlića i Blage Markote", rekao je Bahtijari komentiravši Sutlićevu odluku da smijeni Jozu Kapovića, urednika emisije Brisani prostor, u kojoj je gostovao Mario Duspara, gradonačelnik Slavonskog Broda.

Naime, kako je objasnio Sutlić, Kapović je smijenjen jer u pisanoj izjavi u vezi sporne emisije nije naveo "dovoljno objašnjenje za gostovanje Duspare", a ujedno je "krajnje jednostrano u emisiji obradio temu". Sutlić je naglasio kako se prvi put s ovom temom "susreo nakon što je objavljena na ekranu jedne druge televizije". Tu Sutlićevu reakciju Bahtijari je ocijenio "mlakom", jer se "već nekoliko puta raspravljalo o ovim temama te se u ovoj priči pojavljuje ista agencija, pojavljuju se ista imena, ljudi koji sudjeluju u istim radnjama".

Otvorena pljuska

Budući da Bahtijari smatra da su posljedice "nemjerljive", jer je "ovaj slučaj dodatno srozao ionako nizak ugleda HRT-a, ponizio je radnike HRT-a i ujedno je i otvorena pljuska svim građanima koji plaćaju pretplatu, kao i Programskom vijeću, koje je već duže vrijeme upozoravalo na ovakve probleme u kući".

Nakon toga je Suzana Jašić postavila pitanje "koliko kuća može biti vjerodostojna, ako se o slučaju sumnje u korupciju nogometne lige nije kazalo ni riječi". Marina Škrabalo je progovorila o tome kako HRT-u nedostaje "unutarnji imunitet", a Sutlić je upozorio kako je "bolest u ovoj kući manja nego što se čini u medijskom prostoru".

Lov po Facebooku

Osim toga povela se i rasprava o novinarima koji su na platnim listama kojekakvih PR agencija. Većina prisutnih se složila kako se prilično jednostavno može doznati koji medijski djelatnici komuniciraju s marketinškim agencijama.

Kao mjesto na kojem bi se mogle prikupiti takve informacije spomenut je Facebook, ali i knjiga gostiju HRT-a.

Ig.M.
Foto: Index

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara