T-HT-ova Zona budućnosti na INFO sajmu

NA 37. MEĐUNARODNOM sajmu informacijske tehnologije, telekomunikacija i novih medija INFO 2005. koji se održava na Zagrebačkom velesajmu od 8. do 12. studenoga, T-Hrvatski Telekom predstavlja se kao suvremena kompanija orijentirana prema budućnosti komunikacija i korisnicima.

Ove godine T-Hrvatski Telekom je partner sajma INFO 2005, a izlaže u 7. paviljonu na oko 1500 četvornih metara.

Glavna ideja nastupa T-Hrvatskog Telekoma na Info sajmu prikaz je tehničkih dostignuća na polju telekomunikacija u futurističkom okruženju. Stoga će ulazeći u paviljon svaki posjetitelj imati osjećaj da ulazi u svijet budućnosti, a doživljavat će prednosti novih tehnologija u različitim karakterističnim dijelovima stana, ulice i ureda.

Prostor je podijeljen u devet cjelina.

Interaktivnom prezentacijom ureda budućnosti simulira se izmišljeno virtualno poduzeće. U prezentaciji se prikazuju T-HT-ove mrežne poslovne usluge, koje su već sada dostupne ili će biti dostupne u najskorijoj budućnosti. Svaki posjetitelj moći će izabrati ulogu koja ga zanima, odnosno pristupa li kompaniji kao direktor, računovođa ili skladištar. Sukladno njegovom izboru, prezentacija će pokazati adekvatne cjeline poslovanja tvrtke.

Na dijelu trga postavljan je AIBO park, sa Sonyjevim AIBO električnim psićima koji su u ograđenom i povezanom tunelu.

Dječja soba mjesto je za roditelje i djecu do deset godina s naglaskom na edukaciju putem računala. Edukativni dio odnosi se na projekt Net u školi, a drugi dio prostorije namijenjen je interaktivnoj igri za djecu. Ondje je i telefon koji je preuređen tako da se pritiskom na tipku direktno preusmjeravae na 060 brojeve (pričalica, vicomat, dječji horoskop,).

Kuća budućnosti sastoji se od velikog projekcijskog platna i tri plazme postavljene u prostor ispred njega. Prezenter upravlja prezentacijom s pomoću bežično umreženog tablet PC-a, a primarna zadaća ovog dijela je prikaz 3D modela kuće budućnosti. Prezentacija je podijeljena na direktne procese upravljanja i nadgledanja kao što su kontrola grijanja, svijetla, klime i video nadzora, te na simulacije tipičnih situacija u kojima vidimo prednost umrežavanja i daljinskog upravljanja kućom (npr. požar, provale, dječji tulum...)

Hot spot trg s cafe barom je središnji javni prostor koji dominira paviljonom. Na njemu je postavljeno 14 stolova gdje posjetitelji mogu naručiti kavu i vodu putem SMS narudžbe. Osim toga, opremljen je laptopima tako da se korisnici mogu spojiti bežično, a na četiri stola postavljeni su UMTS mobilni uređaji.

Glavna zvijezda dnevne sobe je IPTV. Soba je uređena kao svojevrstan chill out prostor u kojem se posjetitelji mogu odmoriti, pročitati vijesti i ostalo. U dnevnoj sobi nalazi se veliki ekran za IPTV i nekoliko računala za surfanje.

Spavaćom sobom dominira futuristički krevet iznad kojeg je veliki video ekran vidljiv s obje strane. Ekran je i prostor zabave putem kojeg se može gledati IPTV, slušati glazba i surfati Internetom, ali i mjesto za jutarnju provjeru.

 

U tzv. lunaparku budućnosti nalazi se game zona, odnosno osam PlayStationa 2 i osam PSP-a. Igrači su umreženi i igraju, a iznad njih su plazme s direktnom projekcijom.

Prostor koji je izdvojen za starije od 18 godina i u kojem je organiziran live video chat s Iskrica divama Fani Stipković i Sunčicom Gabelicom zove se 18+ bar. Osobe koje sudjeluju u chatu bit će prikazane na plazmama koje se također nalaze u prostoru.

Za idejno rješenje dojmljivoga, futuristički dizajniranog prostora zaslužna je agencija DA, arhitektonske je usluge pružio Dragutin Broz, izvođač radova je tvrtka Sliško, a organizacija eventa povjerena je Sektoru za korporativne komunikacije. Uigrana ekipa štanda koja će posjetiteljima biti na usluzi broji više od sto ljudi.

 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara