Tvorci SCUM-a zapošljavaju, evo kakvi ljudi im trebaju

Tvorci SCUM-a zapošljavaju, evo kakvi ljudi im trebaju
Screenshot: Facebook, YouTube

HRVATSKA videoigra SCUM u nešto više od tri tjedna prodana je u preko milijun primjeraka. Gamepires, tvrtka koja je napravila igru, traži nove članove za svoj tim.

U tvrtki su zasad otvorena tri radna mjesta, a njihova menadžerica marketinga Tena Žigmundovac najavila je još četiri u sljedećih nekoliko dana.

"Dakle za sad tražimo:

- programere
- 3D modelere/Junior level dizajnere
- 2D artiste

Stižu još 4 oglasa kroz iduća 4 dana od kojih su neke pozicije više juniorske/studentske.

Sve prijave, upite i komentare molim na job@gamepires.com ili tena@gamepires.com", napisala je Žigmundovac na Facebooku.

C++ programer

Za ovu poziciju Gamepires traži dva programera, od kojih očekuju znanje C++ programskog jezika, iskustvo u objektno orijentiranom programiranju, poznavanje alata za verzioniranje, snalažljivost, kreativnost i timski rad. Diploma informatičkog ili matematičkog usmjerenja je bonus, ali nije i uvjet prilikom odabira kandidata.

3D Modeler/Junior Lever dizajner

Od kandidata se očekuje da se osim rada u Blenderu ili Modo programu, dobro koristi i Substance Painterom i Photoshopom. Uz poznavanje navedenih programa, kandidat mora biti snalažljiv, kreativan i spreman za rad u timu.

2D Artist/UIX dizajner/Concept Artist

Od kandidata se traži dobro poznavanje rada u Photoshopu i Ilustrator alatima, snalažljivost, kreativnost, timski rad i, kao i za sve ostale pozicije, velika ljubav prema videoigrama.

Što je SCUM?

SCUM je igra koja se vrti oko zatvorenika koji se bori za preživljavanje, a mjesta u igri rađena su prema stvarnim hrvatskim mjestima i gradovima.

Igra se na Steamu prodaje za 16,79 eura, što znači da su hrvatske firme koje su radile na igri dosad prihodovale gotovo 17 milijuna eura. Danas je svota sigurno još i veća s obzirom na to da su brojku od milijun primjeraka premašili prije dva dana. Naravno, riječ je o bruto prihodu. Kako je ranije za Index pojasnio Andrej Levenski, suvlasnik Gamepiresa, jedne od dviju domaćih firmi koje su radile na igri, pored više partnera tu je i postotak Steama.

"Više je firmi i partnera sudjelovalo u istoj priči i povrh svega tu je Steam koji uzima dio na svom prodajnom servisu. Primjera radi, samo Steam uzima 30 posto provizije", pojasnio je Levenski.

SCUM je igra nastala kao plod suradnje dvaju hrvatskih razvojnih timova, Gamepiresa (Gas Guzzlers) i Croteama (Serious Sam, The Talos Principle).

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara