Tvorci SCUM-a zapošljavaju

Tvorci SCUM-a zapošljavaju
Foto: SCUM

HRVATSKA igra SCUM osvojila je svijet. U manje od 20 dana, jer prodaja je krenula 29. kolovoza, prodano je više od milijun primjeraka igre koja je, valja spomenuti, još u takozvanom early accessu. To znači da igra zapravo još nije gotova, ali je puštena u prodaju te će se na njoj raditi i dalje, uz opaske igrača koji igru igraju.

Igra je danima bila najprodavanija na Steamu, najpopularnijem internetskom servisu za prodaju igara. A to znači i da je praktički bila najprodavanija igra na svijetu. U ovom trenutku igra je 11. najprodavaniji naslov na Steamu.

Traže programere

Tvorci SCUM-a, tvrtka Gamepires, objavili su danas kako traže dva C++ programera.

"Gamepires traži C++ programere!

Programiraš u C++? Gamer/ica si i želiš raditi u najkul hrvatskom studiju na najprodavanijoj hrvatskoj igri SCUM? Slušaj ovamo.

Tražimo programer(k)e, komada dva, ali može i više ako nam zapneš za oko. Od tebe očekujemo znanje C++, iskustvo s objektnim programiranjem, poznavanje alata za verzioniranje, snalažljivost, kreativnost, timski rad i, naravno, ljubav prema igrama. Diploma informatičkog ili matematičkog smjera je uvijek bonus, ali ne i uvjet.

Nudimo ti rad sa zanimljivim ljudima na superzabavnom projektu u modernom uredu gdje ćeš uz rad moći učiti, napredovati i zabaviti se.

Životopis nam, uz par riječi o sebi, pošalji na job@gamepires.com", objavili su na Facebooku.

Što je SCUM?

SCUM je igra koja se vrti oko zatvorenika koji se bori za preživljavanje, a mjesta u igri rađena su prema stvarnim hrvatskim mjestima i gradovima.

Igra se na Steamu prodaje za 16,79 eura, što znači da su hrvatske firme koje su radile na igri dosad prihodovale gotovo 17 milijuna eura. Danas je svota sigurno još i veća s obzirom na to da su brojku od milijun primjeraka premašili prije dva dana. Naravno, riječ je o bruto prihodu. Kako je ranije za Index pojasnio Andrej Levenski, suvlasnik Gamepiresa, jedne od dviju domaćih firmi koje su radile na igri, pored više partnera tu je i postotak Steama.

"Više je firmi i partnera sudjelovalo u istoj priči i povrh svega tu je Steam koji uzima dio na svom prodajnom servisu. Primjera radi, samo Steam uzima 30 posto provizije", pojasnio je Levenski.

SCUM je igra nastala kao plod suradnje dvaju hrvatskih razvojnih timova, Gamepiresa (Gas Guzzlers) i Croteama (Serious Sam, The Talos Principle).

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara